Abubakari
Well-known member
Bruma wel 2 assists.Ik vond het een redelijke wedstrijd, waarbij ik Boscagli, Rosario en Bruma weer ondermaats vond. De rest speelde wel ok.
Bruma wel 2 assists.Ik vond het een redelijke wedstrijd, waarbij ik Boscagli, Rosario en Bruma weer ondermaats vond. De rest speelde wel ok.
Hoop je dat PSV zich nog gaat versterken?Ik vond het een redelijke wedstrijd, waarbij ik Boscagli, Rosario en Bruma weer ondermaats vond. De rest speelde wel ok.
Bruma wel 2 assists.
Hoop je dat PSV zich nog gaat versterken?
Daar mag hij niet meer komen.Wat denk jezelf? Ik zou zeggen kijk in het PSV transfertopic.....
Nee.Was die ene treffer weer de schuld van Mvogo?
Hij had hem kunnen hebben, zei de commentator bij de korte samenvatting in het journaal. Schuld is een groot woord, maar hij zag er wederom niet goed uit.Was die ene treffer weer de schuld van Mvogo?
Hij had hem kunnen hebben, zei de commentator bij de korte samenvatting in het journaal. Schuld is een groot woord, maar hij zag er wederom niet goed uit.
Dat is bij elke goal zo.Als 3 PSV-ers eerder hadden ingegrepen, dan had Mvogo niet de bal uit het net moeten halen.
In feite ligt het dus nooit aan de keeper.Dat is bij elke goal zo.
Volgens STC niet nee.
Kutspits!