Ons Europees voetbaltopic

JFK

Well-known member
En hebben de PSV’ers onders ons, U.G. al gefeliciteerd?
Dus....gevegt, stc, Mario, JMD, voor de draad ermee!
 

Mario

Well-known member
En hebben de PSV?ers onders ons, U.G. al gefeliciteerd?
Dus....gevegt, stc, Mario, JMD, voor de draad ermee!

Gefeliciteerd met het halen van de volgende ronde U.G. :duim:








En natuurlijk alvast mijn felicitaties aan alle FC Porto fans op dit forum...
 

Abubakari

Well-known member
Ik wil mijn vertrouwen in van Bommel en John de Jong ook graag uitspreken. Voetbal is lange termijn dus laat die mensen gewoon hun karwei afmaken.
 

Maasveld

Well-known member
Ik weet niet of jij iets van trainercursussen gevolgd hebt, maar ik iig niet. Ik ben gewoon voetballiefhebber op tribune of voor de TV.
Maar als wij dit soort conclusies trekken dan moet een trainer met alle papieren die toch ook kunnen trekken?
Iemand die Lars niet beter vindt dan Zoet moet je niet al te serieus nemen.
 

U.G.

Well-known member
Mijn excuses aan de PSV'ers voor het gedrag van Sporting gister, normaal doen ze dit nooooit ;)

Thx voor de boost :duim:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Iemand die Lars niet beter vindt dan Zoet moet je niet al te serieus nemen.

Ik vind hem meevoetballend heel zwak en erg paniekerig. Daarnaast oogt hij minder fit dan vorig jaar. Ik vond hem gister niet sterk en ook tegen Heerenveen zag ie er niet goed uit bij het tegendoelpunt.
 

JMD

Well-known member
Wordt je uitgeschakeld in een hele zwakke poule.
Precies. Nou kan je bij Sporting nog wel verliezen, dus feit is eigenlijk dat je er tegen LASK Linz vanaf gaat. Overigens hadden we in augustus als LASK getroffen als we er niet af waren gegaan tegen Basel...
 

Atreides

Well-known member
Precies. Nou kan je bij Sporting nog wel verliezen, dus feit is eigenlijk dat je er tegen LASK Linz vanaf gaat. Overigens hadden we in augustus als LASK getroffen als we er niet af waren gegaan tegen Basel...

Terwijl je naar 2 wedstrijden al op 6 punten stond. Echt ongelofelijk.

Sowieso is het verschil tussen PSV in Nederland en PSV in Europa een raadsel, maar dit jaar maken ze het wel heel bont. Al is die bizar slechte reeks uberhaubt niet goed te begrijpen.
 

JMD

Well-known member
Terwijl je naar 2 wedstrijden al op 6 punten stond. Echt ongelofelijk.

Sowieso is het verschil tussen PSV in Nederland en PSV in Europa een raadsel, maar dit jaar maken ze het wel heel bont. Al is die bizar slechte reeks uberhaubt niet goed te begrijpen.

Mwah, dit jaar ging het goed in Europa toen het goed ging in NL en andersom, er is juist dit seizoen geen sprake van verschil tussen PSV in NL en Europa (en vorig jaar ook niet, maar toen was de tegenstand gewoon een paar maten te groot). Het is vooral dat laatste wat je aanstipt, sinds half oktober is het drama.
 

Pascallovic

Well-known member
Al is die bizar slechte reeks uberhaubt niet goed te begrijpen.
Op zich hadden ze voor die slechte reeks ook al genoeg slechte wedstrijden gespeeld. Als je het echt gaat analyseren waren de maanden juli/augustus (incluis RKC-uit 1 sep) niet best qua spel. Toen werden ze gered in de competitie door de individuele klasse van Bergwijn en Malen. September tot en met half oktober was prima, tot zelfs heel goed. Tegen Utrecht was het met 11 tegen 11 al niet veel en daarna donderde het in elkaar. Was het vanaf dat moment dan zoveel slechter dan in juli/augustus? Dat denk ik niet. Nu had je alleen geen Bergwijn en Malen om je te helpen. Ook waren de tegenstanders gewoon beter dan die ze toen troffen. Dan gaat het hard.
 

Atreides

Well-known member
Mwah, dit jaar ging het goed in Europa toen het goed ging in NL en andersom, er is juist dit seizoen geen sprake van verschil tussen PSV in NL en Europa (en vorig jaar ook niet, maar toen was de tegenstand gewoon een paar maten te groot). Het is vooral dat laatste wat je aanstipt, sinds half oktober is het drama.

Tegen het zwakste Basel in jaren eruit vliegen was natuurlijk ook wel vrij opmerkelijk. Maar denk jij dat MvB de val nog kan keren? Als ze tegen Emmen weer puntverlies leiden dan wordt het wel heel moeilijk denk ik. Natuurlijk is PSV zwaar favoriet, maar Emmen uit begint ondertussen ook een vervelende pot te worden.
 

JMD

Well-known member
Tegen het zwakste Basel in jaren eruit vliegen was natuurlijk ook wel vrij opmerkelijk. Maar denk jij dat MvB de val nog kan keren? Als ze tegen Emmen weer puntverlies leiden dan wordt het wel heel moeilijk denk ik. Natuurlijk is PSV zwaar favoriet, maar Emmen uit begint ondertussen ook een vervelende pot te worden.
Nee, ik geloof er niet meer in dat dit goed komt. We wonnen dan wel van Fortuna, maar die zijn nu al 1 jaar zonder zege buiten Sittard, dus dat is geen prestatie. Zondag verliezen we bij Feyenoord (maar dat reken ik Bommel niet aan, want daar verliezen we vaker), dus alles zal afhangen van volgende week. GVVV uit moet je natuurlijk gewoon winnen, maar ben zo benieuwd welke 11 Bommel gaat opstellen. Het wordt het eerste bekerduel sinds het duel tegen RKC vorig jaar.
 
Bovenaan