Ons Europees voetbaltopic

Pascallovic

Well-known member
Ik weet niet of jij iets van trainercursussen gevolgd hebt, maar ik iig niet. Ik ben gewoon voetballiefhebber op tribune of voor de TV.
Maar als wij dit soort conclusies trekken dan moet een trainer met alle papieren die toch ook kunnen trekken?

Ben benieuwd naar het excuus van vandaag. Hij kan zich niet meer verschuilen achter dat Bergwijn en Malen ontbreken. Ook kan hij niet blijven volhouden dat ze de goede dingen blijven doen en dat het pech is hoe die wedstrijden verlopen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Trouwens, die John de Jong heeft ook echt wel dramatisch ingekocht als je maar moet blijven aanmodderen met Sadilek, Hendrix en Baumgartl. Man wat zijn die slecht.
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd naar het excuus van vandaag. Hij kan zich niet meer verschuilen achter dat Bergwijn en Malen ontbreken. Ook kan hij niet blijven volhouden dat ze de goede dingen blijven doen en dat het pech is hoe die wedstrijden verlopen.

Het veld was te hobbelig
Het stadion was te leeg
Zij speelden fel op de bal
Bergwijn en Malen waren niet fit
enz


Terwijl hij moet zeggen:
"Het is me niet gelukt PSV aan het voetballen te krijgen, al sinds begin 2019 wordt het elke keer slechter. Daar ben ik verantwoordelijk voor. ik trek mijn conclusies en ga weg"
 

JMD

Well-known member
Trouwens, die John de Jong heeft ook echt wel dramatisch ingekocht als je maar moet blijven aanmodderen met Sadilek, Hendrix en Baumgartl. Man wat zijn die slecht.

Bommel schijnt intern de schuld ook bij De Jong te leggen dat het zo slecht gaat.
 

Pascallovic

Well-known member
Trouwens, die John de Jong heeft ook echt wel dramatisch ingekocht als je maar moet blijven aanmodderen met Sadilek, Hendrix en Baumgartl. Man wat zijn die slecht.
Dan vergeet je de grootste miskoop nog te noemen. Waarom zijn ze in hemelsnaam 2 of 3 jaar bezig geweest om dat blinde renpaard Bruma vast te leggen?
 

JMD

Well-known member
Dan vergeet je de grootste miskoop nog te noemen. Waarom zijn ze in hemelsnaam 2 of 3 jaar bezig geweest om dat blinde renpaard Bruma vast te leggen?

Die was de eerste 2 duels van het seizoen overigens nog wel goed. Daarna is het idd vooral blind rennen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan vergeet je de grootste miskoop nog te noemen. Waarom zijn ze in hemelsnaam 2 of 3 jaar bezig geweest om dat blinde renpaard Bruma vast te leggen?

Ja dat snapt ook niemand.

Die ene bal die hij te ver voor zich uitspeelde ook. Gewoon een 100% kans als je die normaal aanneemt en dat was ook helemaal geen moeilijke bal.

Ik baal er steeds meer van dat Heerenveen afgelopen zondag met poep in de broek het veld opkwam. Na rust stond PSV met de rug tegen de muur. Die hadden we nooit hoeven verliezen.

Als je trouwens weet dat je kwaliteit voorin loopt, waarom zet je dan Ihattaren niet als Ziyech op Rb en met meer voetbal op het middenveld met Thomas en Gutierrez?

En hoe vaak mag die Sadilek nog falen? Die gast zou niet eens basis staan bij Emmen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Grootste landverraders zijn de PSV'ers met hun 4e jaar op rij niet overwinteren in Europa en slechts 2x overwinteren in de laatste 8 jaar.

Echt dramatisch idd. PSV gaat voor het eerst in 25 jaar buiten de top50 van de Europese ranglijst eindigen als het zo doorgaat. En Gerbrands wilde permanent bij de beste 32 horen... Kansloos.
 
Bovenaan