Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Hoihoihoi, we hebben op doel geschoten. Oke, net 1 meter naast, maar een kinderhand is gauw gevuld.
 

JMD

Well-known member
Hoe ga je met deze achterste 6 de bal ooit fatsoenlijk en snel bij je voorste 4 krijgen?
Niet. En aangezien voorin ook geen type De Jong meer staat is de 'ram de bal maar weg'methode ook niet zinvol, want Malen, Bergwijn en Bruma zijn niet de grootste en in koppen ligt hun kwaliteit niet.


LASK staat overigens 0-1 voor, dus bij deze standen ligt PSV eruit.
 

Pascallovic

Well-known member
Blijft sowieso bijzonder dat van Bommel telkens weer bij het duo Hendrix - Rosario uitkomt. Hoe vaak moet dat nog mis gaan?
 

Pascallovic

Well-known member
Maar wie zou je daar anders dan willen neerzetten? Zoveel beter hebben we niet daar.
Sowieso een voetballer. Desnoods Thomas want die deed het zondag nog wel redelijk op die positie. Lekker laten staan zou ik zeggen. Als Sadilek toch moet spelen, zet hem neer op het middenveld waar hij hoort.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Niet. En aangezien voorin ook geen type De Jong meer staat is de 'ram de bal maar weg'methode ook niet zinvol, want Malen, Bergwijn en Bruma zijn niet de grootste en in koppen ligt hun kwaliteit niet.


LASK staat overigens 0-1 voor, dus bij deze standen ligt PSV eruit.

Precies. Vorig jaar speelde PSV alles lang op De Jong. Andere tactiek was er niet. Volgens Van Bommel was dat niet zo

Na de winter gingen clubs PSV ineens anders benaderen en lukte die tactiek van lange ballen ook niet meer. Toen lag het volgens Van Bommel aan het feit dat elk schot van de tegenstander een goal was. Nu speel je dus zonder De Jong en lijkt het helemaal nergens meer op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk. Na twee wedstrijden zit je op rozen. Daarna presteer je geen fuck meer en lig je er na vijf wedstrijden uit.
 

JMD

Well-known member
Precies. Vorig jaar speelde PSV alles lang op De Jong. Andere tactiek was er niet. Volgens Van Bommel was dat niet zo

Na de winter gingen clubs PSV ineens anders benaderen en lukte die tactiek van lange ballen ook niet meer. Toen lag het volgens Van Bommel aan het feit dat elk schot van de tegenstander een goal was. Nu speel je dus zonder De Jong en lijkt het helemaal nergens meer op.

Ik weet niet of jij iets van trainercursussen gevolgd hebt, maar ik iig niet. Ik ben gewoon voetballiefhebber op tribune of voor de TV.
Maar als wij dit soort conclusies trekken dan moet een trainer met alle papieren die toch ook kunnen trekken?
 
Bovenaan