Ons Europees voetbaltopic

Max

Administrator
Forumleiding
Als je dan zondag vier punten voorstaat op Feyenoord waar Stam al thuis zit, dan moet de druk helaas toch toenemen op Van Bommel.
 

Abubakari

Well-known member
Ze waren er ook bij toen PSV uitgeschakeld errd door Basel en bij Twente niet verder kwam dan 1-1.
Dus hopelijk duurt de crisis ook met die twee er wert bij nog even voort. Daarnaast is het de vraag of deze crisis alleen aan het ontbreken van twee spitsen ligt.
 

Atreides

Well-known member
Thuis tegen Heerenveen zijn ze er dus wel weer bij.

In die zin bekeken komt deze interlandbreak wel heel ongewenst.

Ze waren er ook bij toen PSV uitgeschakeld errd door Basel en bij Twente niet verder kwam dan 1-1.Dus hopelijk duurt de crisis ook met die twee er wert bij nog even voort. Daarnaast is het de vraag of deze crisis alleen aan het ontbreken van twee spitsen ligt.

Dat lijkt me dus niet. Alsof een aanval met Bruma, Doan, Ihataren en Gakpo niet ontzettend veel kwaliteit heeft.

Gek genoeg heeft van Bommel na een waanzinnige goede eerste seizoenshelft in 2018/2019 geen extra stappen kunnen zetten met zijn elftal. Als je bij Willem II weer punten laat liggen kon er wel eens gezellig een bus opgewacht gaan worden.
 

U.G.

Well-known member
Zeker, die gaan onderuit tegen die Portugezen, maar winnen echt wel van Rosenborg. En verder is Sporting tegen de tijd dat het laatste duel er is zijn de Portugezen naw al door. Scheelt ook een slok op de borrel, dan gaan zij echt niet met de sterksten spelen.

Ik begrijp je teleurstelling wel, maar wees toch maar iets minder cynisch. Ik zeg het gaat aankomen op die wedstrijd in Lissabon. Wie die wint eindigt als 2de. Want wij gaan ook niet winnen bij LASK. Vooral bij onze aankopen hoef je maar zachtjes boe te roepen en je hebt de bal al van ze.

Vd week stelden we bijv. nog tegen semi-pro's uit Noorwegen 3 CV's op, we zijn de schaamte voorbij. Wij worden in PT gewoon uitgeschakeld door amateurs in de beker.

Het ziet er idd niet uit wat jullie allemaal flikken de laatste tijd maar met Sporting kan alles -;

Anywho, we' ll see...alvast een prettige wedstrijd toegewenst !
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV
Unnerstall; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadilek; Rosario, Hendrix, Ihattaren; Bruma, Malen, Bergwijn

Reserves
Zoet, Schwaab, Mitroglou, Guti, Gakpo, Pereiro, Thomas
 
Bovenaan