Ons Europees voetbaltopic

erka

Well-known member
Echt, als PSV het seizoen nog een beetje wil redden tieft het Van Bommel eruit. Wat valt die door de mand zeg.
 

Eef de Kip

Well-known member
Vorig seizoen was die bijkans klaar voor Bayern en dit seizoen is het de grootste prutser die rond loopt. ik denk nog steeds dat de waarheid ergens in het midden ligt maar vooral dat de spelersgroep zonder Malen en Bergwijn gewoon niet zo bijzonder is.
 

JMD

Well-known member
Vorig seizoen was die bijkans klaar voor Bayern en dit seizoen is het de grootste prutser die rond loopt. ik denk nog steeds dat de waarheid ergens in het midden ligt maar vooral dat de spelersgroep zonder Malen en Bergwijn gewoon niet zo bijzonder is.
Denk ik ook, maar met dit soort teksten als hieronder word je natuurlijk steeds minder geloofwaardig:

Van Bommel : Werden we gevaarlijk zonder kansen te cre?ren .:cab:
Mijn hemel...
 

de waan

Well-known member
Vorig seizoen was die bijkans klaar voor Bayern en dit seizoen is het de grootste prutser die rond loopt. ik denk nog steeds dat de waarheid ergens in het midden ligt maar vooral dat de spelersgroep zonder Malen en Bergwijn gewoon niet zo bijzonder is.

Het zou natuurlijk wel de toegevoegde waarde van een trainer moeten zijn om ook van een niet zo bijzondere selectie in ieder geval een team te smeden dat speelt met een duidelijk voetbalidee en vaste patronen en dat je ziet dat die spelers ook individueel beter worden.
 

RickPSV

Active member
Dus, mijn mening:
Van Bommel weg
Zoet eruit
Rosario eruit en band heel gauw afpakken
Sadilek eruit, heb nog liever Lato op die positie.
 

Batigoal

Well-known member
Ah, als Malen en Bergwijn erbij zijn, zijn de verdedigende problemen ook opgelost.

Het is wel heel makkelijk daar naar te verwijzen inderdaad. Je hebt voorin voor bijna 23 miljoen euro ge?nvesteerd in twee spelers die daar nu staan. Daar mag je dan toch wel van verwachten dat ze bij afwezigheid van die andere twee een goal kunnen maken.
 
Bovenaan