Ons Europees voetbaltopic

erka

Well-known member
Voor USG supporters moet dit wel het ultieme genot zijn. USG was zo diep weggezakt als oude topclub, werken zich dan weer helemaal omhoog en nu winnen ze hun 1e CL wedstrijd bij de kampioen van Nederland met 0-3.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Zie nu de beelden van het duel, penalty was terecht, typische aanvallerverdedigtmee overtreding.

Bij die 0-2 klopt er verdedigend helemaal niks van, maar wat doet obispo in hemelsnaam, je moet door die man heen. Nee, het wijf zet alleen een licht voetje neer ( NAW bang om zijn haar in de war te maken ofzo…)

In het algemeen, er werd flink tijdgerekt door de Belgen in de tweede helft, taylor gaf steeds aan de tijd bij te trekken en dan kom je met een stuk of zes wissels aan met drie minuten blessuretijd. Het maakt voor het resultaat geen moer uit, maar hier mag in het algemeen echt wel meer aan gedaan worden. Zo na het wk in Qatar zag je ook flinke extra tijd, maar dat wordt weer ras minder…

Joost

Well-known member
Dit soort penalty's wordt altijd gegeven maar ik vind het onzinnig. Perisic is al in beweging en dan springt de speler van Union ertussen.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Nou, dat was een geweldig CL seizoen. Aangezien,ien we de komende 7 wedstrijden ook niet winnen, kunnen we ons mooi richten op de Eredivisie.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Forumleiding
Is Perez nog beschikbaar?

Maar zonder gekheid, het zit niet echt mee met de spitsen. En Pepi heeft het ook niet echt op dit moment. Je mist toch de Jong voorin. Ook.als leider in het veld, want dat mis ik ook op dit moment bij PSV. Ik had gehoopt dat Perisic die rol zou pakken dit seizoen, maar tot op heden worstelt die ook met zichzelf lijkt het.

Bovenaan