Ons Europees voetbaltopic

Batigoal

Well-known member
Wat een verschil met een paar jaar geleden; niet echt een opwindend team op papier heeft Leverkusen. Kun je op zich gewoon van winnen lijkt me, al is PSV niet goed in vorm.

erka

Well-known member
Lekker gedaan van Obispo vooral zeg. Die denkt ik speel Schouten eens even totaal onmogelijk aan op de penaltystip.

JMD

Well-known member
Schouten wil het te vaak verdedigend oplossen en obispo is gewoon niet geschikt voor dit niveau. Ging tegen union in de fout en eerder vanavond ook al.

JMD

Well-known member
Lekker gedaan van Obispo vooral zeg. Die denkt ik speel Schouten eens even totaal onmogelijk aan op de penaltystip.
Precies. Maar de enige leden van de obispofanclub zitten op dvk. De rest van Nederland weet al langer dat obispo totaal niet geschikt is voor de top van de eredivisie, laat staan cl.

Gelukkig zit zijn haar elke keer wel goed.

erka

Well-known member
Niks aan de hand JMD. Volgens Bosz moet je gewoon meer goals maken, dan zijn die defensieve blunders allemaal zo erg niet. En ik citeer.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Niks aan de hand JMD. Volgens Bosz moet je gewoon meer goals maken, dan zijn die defensieve blunders allemaal zo erg niet. En ik citeer.
Die vent wordt echt steeds gekker…
Wat mij betreft is het tijdperk Bosz aan het eind van het seizoen voorbij, die gaat iets teveel in zichzelf geloven.

Bij Heitinga lachen we erom als die dit soort uitspraken doet, maar Bosz kan er ook wat van.

Bovenaan