JFK
Well-known member
En Van Bommel is als trainer ondertussen ook al flink door het ijs gezakt. Die kan er ook weinig van.
Exact!
En Van Bommel is als trainer ondertussen ook al flink door het ijs gezakt. Die kan er ook weinig van.
Als jullie nog 2 voorrondes overleven spelen jullie poulefase Europa League. Haugesund is waarschijnlijk de eerste tegenstander. Die staan 2-0 voor uit de heenwedstrijd tegen Sturm Graz.Zijn we nu Europees klaar, of moeten we nog gaan aanrommelen in de EL?
Oei, Haugesund. Dan ben je normaal gesproken wel klaar.Als jullie nog 2 voorrondes overleven spelen jullie poulefase Europa League. Haugesund is waarschijnlijk de eerste tegenstander. Die staan 2-0 voor uit de heenwedstrijd tegen Sturm Graz.
Sorry, maar dus echt he. Wat een gepruts.
Ik had PSV die CL ook niet zien redden nee, en we hebben daar idd ook weinig te zoeken. Maar vandaag doorkomen had betekend dat je zeker was van de groepsfase EL. Nu moet je nog 2 ronden overleven anders speel je helemaal geen groepsfase.In de CL hebben we niets te zoeken, niets te halen. Leuk om mee te doen, maar geen enkele kans op winst.
Die miljoenen interesseren me helemaal niets.
Van Bommel mag samen met Zoet en Luckassen naar FC Dordrecht ofzo. Van Bommel is gewoon niet de juiste coach voor PSV. Tuurlijk is het een icoon voor PSV, maar kom op... je kunt niet ontkennen dat hij echt niks uitstraalt op dit team. Dat zag je eind vorig seizoen & nu weer. Ben ook echt klaar met zijn vriendjespolitiek. Zoet en Luckassen mogen ook weg, want die kunnen er ook niks van. Zoet heeft behalve tegen Atletico 3 jaar geleden nooit een wedstrijd gewonnen voor PSV. En Luckassen die kan echt he-le-maal niks. Zelfs Siekman is nog een betere verdediger dan hem.
Wie zou het beter doen dan Van Bommel?
Geloof mij, in Amsterdam gaan ze het niet veel beter doen, ook al hebben ze 500 miljoen op de bank.
Van Bommel straalt gewoon niets uit op het team. Ook vind ik dit team echt niet een echt team naar elkaar toe.
Als jullie nog 2 voorrondes overleven spelen jullie poulefase Europa League. Haugesund is waarschijnlijk de eerste tegenstander. Die staan 2-0 voor uit de heenwedstrijd tegen Sturm Graz.
Van Bommel mag samen met Zoet en Luckassen naar FC Dordrecht ofzo. Van Bommel is gewoon niet de juiste coach voor PSV. Tuurlijk is het een icoon voor PSV, maar kom op... je kunt niet ontkennen dat hij echt niks uitstraalt op dit team. Dat zag je eind vorig seizoen & nu weer. Ben ook echt klaar met zijn vriendjespolitiek. Zoet en Luckassen mogen ook weg, want die kunnen er ook niks van. Zoet heeft behalve tegen Atletico 3 jaar geleden nooit een wedstrijd gewonnen voor PSV. En Luckassen die kan echt he-le-maal niks. Zelfs Siekman is nog een betere verdediger dan hem.
Ze hebben er 4 gemaakt, daar moet je normaal gesproken een heel eind mee kunnen komen.