Atreides
Well-known member
Grotendeels eens met Jamel. Wat ik echt niet begrijp is dat PSV w?l nog een dure flankspeler heeft gehaald terwijl met Bergwijn, Lozano, Gakpo, Malen en eventueel Ihataren en Ibrahim op die posities juist veruit het best zijn bezet. Terwijl PSV anderzijds al maanden wist dat de verdediging de zwakke plek is en dan lopen er ook nog twee basisspelers weg. Weet je waar de prioriteiten moeten liggen. Sowieso lijkt John de Jong totaal niet te hebben gekeken naar een 'ingespeeld' team. Het was wel handig geweest dat je nu een ingespeelde verdediging had gehad. En dat had best gekund met een een kleine maand de tijd, maar dan moet je niet tijdens de voorbereiding nog drie verdedigers moeten halen.
Wat ik tactisch trouwens niet goed begrijp is dat we ons vorig jaar helemaal kapot hebben lopen ergeren aan het defensieve PSV en terwijl de achterhoede extra fragiel is van Bommel speelt met vier aanvallers ?n met de vrij avontuurlijke Guti. Met drie aanvallers, Guti in een vrije rol en Hendrix als extra slot op de deur was je waarschijnlijk w?l doorgegaan.
Wat ik tactisch trouwens niet goed begrijp is dat we ons vorig jaar helemaal kapot hebben lopen ergeren aan het defensieve PSV en terwijl de achterhoede extra fragiel is van Bommel speelt met vier aanvallers ?n met de vrij avontuurlijke Guti. Met drie aanvallers, Guti in een vrije rol en Hendrix als extra slot op de deur was je waarschijnlijk w?l doorgegaan.
Laatst bewerkt: