Ons Europees voetbaltopic

Pascallovic

Well-known member
Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadilek; Rosario, Pereiro, Guti?rrez; Bergwijn, Malen, Bruma

Lozano dus weer op het bankie. Baumgartl maakt zijn debuut. Eens kijken of hij wel wat kan t.o.v. Sainsbury en Luckassen.

JMD

Well-known member
Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadilek; Rosario, Pereiro, Guti?rrez; Bergwijn, Malen, Bruma

Lozano dus weer op het bankie. Baumgartl maakt zijn debuut. Eens kijken of hij wel wat kan t.o.v. Sainsbury en Luckassen.

Dat laatste mag ik toch wel hopen, want zo hoog ligt die lat niet...

JMD

Well-known member
Tegenover SBS9 bespreek PSV-coach Mark van Bommel de absentie van Hirving Lozano, wat op z'n minst opvallend genoemd mag worden genoemd. ,,Kijk, ik kan niet alles zeggen", begint Van Bommel cryptisch. ,,Het is mijn keuze. Soms ben je ook een beetje op zoek naar wat bij elkaar past. Transferperikelen? Nee, want dan had ik hem wel thuis gelaten."

Zeg dan niks....

Pascallovic

Well-known member
Tegenover SBS9 bespreek PSV-coach Mark van Bommel de absentie van Hirving Lozano, wat op z'n minst opvallend genoemd mag worden genoemd. ,,Kijk, ik kan niet alles zeggen", begint Van Bommel cryptisch. ,,Het is mijn keuze. Soms ben je ook een beetje op zoek naar wat bij elkaar past. Transferperikelen? Nee, want dan had ik hem wel thuis gelaten."

Zeg dan niks....
Dat is ongeveer mijn beschouwing op elk antwoord die van Bommel geeft op een inhoudelijke vraag.

PSV wordt voorlopig weggetikt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het lijk nergens op wat PSV doet, dat ten eerste. Maar om nou te denken dat die Noren slecht zouden zijn is ook onzin.

Anderzijds verwacht je niet dat de nummer twee van Nederland in de eerste 20 minuten wordt overklast door een Noorse middenmotor.

JMD

Well-known member
Rosario als aanvoerder, welke zwakzinnige verzint dat. Die jongen heeft het al druk genoeg met zichzelf.

JMD

Well-known member
Anderzijds verwacht je niet dat de nummer twee van Nederland in de eerste 20 minuten wordt overklast door een Noorse middenmotor.
Vandaar ook het eerste deel van mijn post.

Maar wij zijn er in NL goed in om te denken dat ploegen uit landen die onder Nederland staan er weinig van kunnen.

Bovenaan