PSV doet erg haar best om ze te ontlopen. Dus die zullen er wel af gaan.
Of Austria verliest van Apollon Limassol.
PSV doet erg haar best om ze te ontlopen. Dus die zullen er wel af gaan.
Of Austria verliest van Apollon Limassol.
Dan gaat PSV er dus ook uit.Limassol kegelde vorig seizoen Basel eruit dus dan moeten ze Austria Wien ook wel kunnen hebben.
Limassol kegelde vorig seizoen Basel eruit dus dan moeten ze Austria Wien ook wel kunnen hebben.
Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadilek; Rosario, Pereiro, Guti?rrez; Bergwijn, Malen, Bruma
Lozano dus weer op het bankie. Baumgartl maakt zijn debuut. Eens kijken of hij wel wat kan t.o.v. Sainsbury en Luckassen.
Dat is ongeveer mijn beschouwing op elk antwoord die van Bommel geeft op een inhoudelijke vraag.Tegenover SBS9 bespreek PSV-coach Mark van Bommel de absentie van Hirving Lozano, wat op z'n minst opvallend genoemd mag worden genoemd. ,,Kijk, ik kan niet alles zeggen", begint Van Bommel cryptisch. ,,Het is mijn keuze. Soms ben je ook een beetje op zoek naar wat bij elkaar past. Transferperikelen? Nee, want dan had ik hem wel thuis gelaten."
Zeg dan niks....
Derksen dacht van tevoren nog dat het 0-3 zou worden...PSV wordt voorlopig weggetikt.
Die Noren zijn niet zo slecht. PSV komt er niet aan te pas.
Het lijk nergens op wat PSV doet, dat ten eerste. Maar om nou te denken dat die Noren slecht zouden zijn is ook onzin.
Vandaar ook het eerste deel van mijn post.Anderzijds verwacht je niet dat de nummer twee van Nederland in de eerste 20 minuten wordt overklast door een Noorse middenmotor.
Nu niet meer.Hands mag dus als je een Noor bent.