Ons Europees voetbaltopic

Batigoal

Well-known member
Paris SG is wel een stuk minder dan voorgaande seizoenen. Nog steeds een goed team en de favoriet vanavond, maar "alles onder de 3-0 verlies is mooi meegenomen" is zwaar overdreven. PSG verloor ook gewoon kansloos van Arsenal en won met heel veel geluk van Girona. Prima team, maar niet bijzonder.
 

JMD

Well-known member
Paris SG is wel een stuk minder dan voorgaande seizoenen. Nog steeds een goed team en de favoriet vanavond, maar "alles onder de 3-0 verlies is mooi meegenomen" is zwaar overdreven. PSG verloor ook gewoon kansloos van Arsenal en won met heel veel geluk van Girona. Prima team, maar niet bijzonder.
Met een in vorm en blessurevrij PSV had ik ons idd tegen dit PSG nog wel een kansje gegeven. Maar gezien de waslijst aan blessures, de spelers uit vorm die de hand boven het hoofd wordt gehouden (hallo Bakayoko) enz is het gewoon niet reëel om aan punten te denken.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe vaak verliest PSV in Europa dikker dan 3-0?
Ik vind dat altijd zo irritant, van te voren met de beentjes imhoog op de rug gaan liggen huilen dat ze niet te hard moeten slaan.
 

Jacco

Well-known member
Dit zijn toch de lekkerste wedstrijden die er zijn?
Niet de favoriet, gewoon lekker vrijuit spelen.
Niet zo voorzichtig als in Italie
 

JMD

Well-known member
PARIS S.GERMAIN: Donnarumma,Hakimi,
Marquinhos,Pacho,Mendes,Zaïre-Emery,
J.Neves,Ruiz,Dembélé,Lee Kang-in,
Barcola

PSV: Benitez,Mauro Júnior,Flamingo,
Boscagli,Dams,Saibari,Til,Tillman,
Bakayoko,De Jong,Lang

Tuurlijk weer met Bakayoko, we spelen dus van begin af aan met 10 man.
 

erka

Well-known member
Manoman. Hoe help ik een tegenstander. Mooi hoor die 0-1 maar trap die bal zonet toch gewoon weg in plaats van het voetballend proberen op te lossen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Bakayoko is ook aanvallend weer zwak, paar keer uitbraken die door hem mislukken of vertragen. Verdedigend doet hij wel zijn werk.
 
Bovenaan