Ons Europees voetbaltopic

erka

Well-known member
Is dit een platetude of hoe noem je dat?
Alsof ze expres de open kansen missen die ze normaal, en bewezen, er wel in schieten.

Ja, in de Eredivisie ja. Maar niet in de CL. Dat heb ik al heel vaak gezien bij PSV. En tegen Portugezen en Italianen ook bij Ajax, Feyenoord en AZ. Het is gewoon een gebrek aan killen.
 

Jacco

Well-known member
De spelopvatting van Peter Bosz is ook gedurfd.
Gedurfder dan veel andere coaches.
Als een coach van een Nederlandse ploeg moet je ook wat; omdat je uiteindelijk toch meestal de underdog bent en iets slims moet zien te verzinnen. Peter Bosz doet dat, maar dat geeft mogelijkheden en risico's.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
De spelopvatting van Peter Bosz is ook gedurfd.
Gedurfder dan veel andere coaches.
Als een coach van een Nederlandse ploeg moet je ook wat; omdat je uiteindelijk toch meestal de underdog bent en iets slims moet zien te verzinnen. Peter Bosz doet dat, maar dat geeft mogelijkheden en risico's.

Oh, ik verwijt Peter Bosz echt helemaal niks. Hoe snel hij PSV naar een hoger niveau heeft gebracht is echt fantastisch. Veel meer voetbal er in en ja met risico. Bosz haalt er wel het maximale uit hoor.
 

gevegt

Well-known member
Oh, ik verwijt Peter Bosz echt helemaal niks. Hoe snel hij PSV naar een hoger niveau heeft gebracht is echt fantastisch. Veel meer voetbal er in en ja met risico. Bosz haalt er wel het maximale uit hoor.
Dat ben ik met je eens.
Als je de puntenlijst van de UEFA mag geloven, is dit gewoon een logische uitslag.
 

Mario

Well-known member
Jammer van die 1-1, maar verder prima wedstrijd. Hopelijk kunnen ze dit nog een paar keer laten zien in de komende (CL) wedstrijden.Sowieso de beste wedstrijd van het seizoen zover.
 

stc

Well-known member
Ik vond dat PSV redelijk tot goed heeft gespeeld. Alleen hebben de Jong, Til, Lang, Tillman en Bakayoko af en toe lopen prutsen. Vooral Bakayoko en de Jong in de afronding. Voorts heeft Flamingo goed gespeeld en was de scheidsrechter warrig.
 
Bovenaan