Mario
Well-known member
Absoluut, we gaan sowieso overwinteren.Kortom de kwartfinale is bereikbaar.
Maar hoeveelste staan we nu?
Absoluut, we gaan sowieso overwinteren.Kortom de kwartfinale is bereikbaar.
Geen idee, maar dat is na 1 wedstrijd ook niet belangrijk.Absoluut, we gaan sowieso overwinteren.
31e: https://en.wikipedia.org/wiki/2024–25_UEFA_Champions_LeagueAbsoluut, we gaan sowieso overwinteren.
Het gaat hard, we staan inmiddels 27e. De lijn naar boven is ingezet.Toch maar mooi 31e 👍🏻
Nee ok, maar dat reizen e.d. telt nooit mee. En drankjes enz moet je gewoon niet meer in het stadion doen, 6 euro voor een flesje cola... Pfff. Daar haal ik bij de AH to go op station Eindhoven (de Jumbo to go was 'ineens' weg) een flesje cola en een broodje voor en nog een klein snoepje...In vak DD betaal je voor wedstrijden tegen bv Sparta en RKC 65 euro. Tegen AZ en FC Twente 77.50. Ajax en Feyenoord zijn duurder. Heb een all in kaart, dus alle wedstrijden zitten op de kaart. Komt een moment dat die all in kaart zich gaat uitbetalen. Echter, dan heb ik niet de kosten (eten, drinken en reizen meegerekend).
Ik heb 1262.5 betaald. Maar daar zit ook de JC schaal, oefenwedstrijden, CL en beker bij.Nee ok, maar dat reizen e.d. telt nooit mee. En drankjes enz moet je gewoon niet meer in het stadion doen, 6 euro voor een flesje cola... Pfff. Daar haal ik bij de AH to go op station Eindhoven (de Jumbo to go was 'ineens' weg) een flesje cola en een broodje voor en nog een klein snoepje...
Wat heb jij betaald voor je all-inkaart?
Dan blijf je buiten het stadion wachten. Zo gevaarlijk is het trouwens ook niet.Kind van 10 alleen naar het stadion, prima idee. Het is geen 1865 meer hé gevegt
Kind moet er ook naartoe enz...Als je een kaart te duur vindt voor je zelf en je kind, zou je ook zelf thuis kunnen blijven en een kaartje kopen voor het kidsvak .
Dan blijf je buiten het stadion wachten. Zo gevaarlijk is het trouwens ook niet.