Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Bakayoko en de goede keuzes maken. Dat is als JMD vragen geen JMD'tjes te doen..
Inderdaad. Die speelt alleen voor zichzelf.

Fraai ingeschoten hoor, maar het klopt al een aantal keer rechtsachter niet bij PSV. Steeds twee tegen eensituaties.
 

JMD

Well-known member
Tot de 1-0 was er eigenlijk weinig aan de hand, maar de minuten erna loopt juve over psv heen en had het al minstens 2-0 moeten staan
 

erka

Well-known member
Je standaard tekst,..

Antwoord ik ook standaard: als psv het zo slecht doet in Europa, waarom staan ze dan net achter Feyenoord en voor Ajax op de uefa ranking?

Het is te vaak (net) niet tegen echt sterke tegenstanders. Dat wordt vaak wel goedgemaakt doordat PSV veel wedstrijden tegen zwakkere ploegen wel wint.
 

JMD

Well-known member
En net ook til op die bal van de jong. In nl kan hij dan idd die bal nog even aannemen, hier kan dat niet
 

JMD

Well-known member
Het is te vaak (net) niet tegen echt sterke tegenstanders. Dat wordt vaak wel goedgemaakt doordat PSV veel wedstrijden tegen zwakkere ploegen wel wint.
Klopt. PSV is denk ik de meest constante in Europa van alle nl ploegen, maar waar Ajax, az, Feyenoord dan wel een keer de halve finale of finale halen, zal psv zelden door de mand zakken maar komt het ook nooit een keer echt ver.

Overigens klopt dan je tekst niet, want psv geeft niet standaard niet thuis in Europa…
Overigens had een goed psv hier ook niet echt kans gehad hoor, uit bij Juventus is gewoon erg lastig. Hier hoeven we de punten niet te halen, maar je verwacht dat psv verder is dan vorig jaar (aan de andere kant, ijdele hoop als je met flamingo, dams en ledezma achterin speelt)
 

erka

Well-known member
Klopt. PSV is denk ik de meest constante in Europa van alle nl ploegen, maar waar Ajax, az, Feyenoord dan wel een keer de halve finale of finale halen, zal psv zelden door de mand zakken maar komt het ook nooit een keer echt ver.

Zijn we het eens :)
 

JMD

Well-known member
Oke. Dan bedoelde ik: PSV wint eigenlijk altijd wel de wedstrijden die ze aan hun stand verplicht zijn, maar als het er echt op aankomt stijgt PSV nooit eens boven zichzelf uit.
Eens. Eigenlijk alleen Sevilla uit van vorig jaar kan ik me van de laatste jaren bedenken
 
Bovenaan