Inderdaad. Die speelt alleen voor zichzelf.Bakayoko en de goede keuzes maken. Dat is als JMD vragen geen JMD'tjes te doen..
Precies. Alles waar ze in Nederland nog mee wegkomen tegen bijna iedereen gaat hier niet. Het is veel te gemakzuchtig, veel te lief, veel te egoïstisch… niks geleerd van vorig jaarWelkom in de CL PSV
Echt het stort als een kaartenhuis in elkaar.Precies. Alles waar ze in Nederland nog mee wegkomen tegen bijna iedereen gaat hier niet. Het is veel te gemakzuchtig, veel te lief, veel te egoïstisch… niks geleerd van vorig jaar
Zie ook nu deze goal inderdaad.Echt het stort als een kaartenhuis in elkaar.
Je standaard tekst,..2-0. Zoals wel vaker geeft PSV niet thuis in Europa.
Je standaard tekst,..
Antwoord ik ook standaard: als psv het zo slecht doet in Europa, waarom staan ze dan net achter Feyenoord en voor Ajax op de uefa ranking?
Dat dus. Weerstand in NL moet omhoog.En net ook til op die bal van de jong. In nl kan hij dan idd die bal nog even aannemen, hier kan dat niet
Klopt. PSV is denk ik de meest constante in Europa van alle nl ploegen, maar waar Ajax, az, Feyenoord dan wel een keer de halve finale of finale halen, zal psv zelden door de mand zakken maar komt het ook nooit een keer echt ver.Het is te vaak (net) niet tegen echt sterke tegenstanders. Dat wordt vaak wel goedgemaakt doordat PSV veel wedstrijden tegen zwakkere ploegen wel wint.
Klopt. PSV is denk ik de meest constante in Europa van alle nl ploegen, maar waar Ajax, az, Feyenoord dan wel een keer de halve finale of finale halen, zal psv zelden door de mand zakken maar komt het ook nooit een keer echt ver.
Maar dan klopt je eerste tekst dus niet..Zijn we het eens
Maar dan klopt je eerste tekst dus niet..
Eens. Eigenlijk alleen Sevilla uit van vorig jaar kan ik me van de laatste jaren bedenkenOke. Dan bedoelde ik: PSV wint eigenlijk altijd wel de wedstrijden die ze aan hun stand verplicht zijn, maar als het er echt op aankomt stijgt PSV nooit eens boven zichzelf uit.