Ons Europees voetbaltopic

stc

Well-known member
Boscagli bevalt mij ook wel als verdediger. De rest is bagger.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Bakyoko is nog niet 30.
Hij doet hele leuke dingen totdat hij zelf moet schieten. Bij het eerste doelpunt kwam het Bakyoko maar wat goed uit dat hij zelf niet hoefde te schieten.
Niet erg; het fameuze Robben schot kwam volgens mij ook pas met de jaren
Precies. In zijn eerste jaren (bij o.a. PSV) was dat naar binnen kappen en schieten absoluut niet zijn handelsmerk. Dat kwam pas toen er sleet op de spieren kwam en hij zijn topsprintsnelheid kwijtraakte.

Jamel lijkt te denken dat als je iemand vergelijkt met een topper dat je dan al vindt dat het gelijk is aan die topper. Nee, je vergelijkt juist met een topper om te kijken naar wat er beter moet (en bij Bakayoko is dat idd een hoop)

En verder Robben een van de clubiconen van PSV noemen is idd onzin. Heeft 2 seizoenen bij ons gespeeld, waarvan hij het 2e veel geblesseerd was. Eigenlijk dus net als Ronaldo, die speelde ook 2 seizoenen bij PSV en ook zijn 2e seizoen bracht veel blessureleed. Bij beide spelers was dat dus al een teken wat (qua blessures) zou komen.
 

JMD

Well-known member
Mocht PSV doorkomen naar de laatste voorronde dan speelt het op 22 en 30 augustus, steeds om 21.00 natuurlijk
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV
Benitez; Teze, Ramalho, Boscagli, van Aanholt; Veerman, Sangare, Saibari; Vertessen, L de Jong, Bakayoko
 
Bovenaan