Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Die speelt gewoon een hele goede wedstrijd.
Hij doet me denken aan Robben op die leeftijd.
Jep. Daar zie ik idd ook vlagen van, die actie naar binnen enz.
Alleen was Robben op die leeftijd al veel doeltreffender in zijn acties en doelgerichter ook.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De Britse commentatoren zijn lovend over PSV. Ze vinden het een hele goede, jonge, ploeg en verwachten dat met Lang erbij nu PSV de favoriet is voor de titel in de eredivisie & denken dat PSV de CL wel gaat halen.
 

JMD

Well-known member
Er zullen weinig ploegen zijn in Europa met meer dan 10 duels tegen NL clubs die zo'n slecht resultaat kunnen overleggen (oke PAOK misschien):
Vanavond duidelijk verlies
Vorig seizoen 1-0 winst, 6-0 nederlaag (Feyenoord)
2 seizoenen terug 2x verlies tegen PSV
2018/19 2x verlies tegen Ajax
2000/01 1x winst 1x gelijk tegen Feyenoord
1991/92 1x verlies, 1x gelijk tegen Utrecht
 

JMD

Well-known member
De Britse commentatoren zijn lovend over PSV. Ze vinden het een hele goede, jonge, ploeg en verwachten dat met Lang erbij nu PSV de favoriet is voor de titel in de eredivisie & denken dat PSV de CL wel gaat halen.
Het is echt weer augustus. PSV is dan vaak in vorm en spelen goed. Vanaf september gaat het vaak minder
 

gevegt

Well-known member
De Britse commentatoren zijn lovend over PSV. Ze vinden het een hele goede, jonge, ploeg en verwachten dat met Lang erbij nu PSV de favoriet is voor de titel in de eredivisie & denken dat PSV de CL wel gaat halen.
Niets over de kwaliteit van de tegenstander?
 

JMD

Well-known member
Ik ben wel gewend dat Oostenrijkse ploegen hun hele tenue volgooien met reclame, maar dat broekje van Sturm, zo lelijk heb ik het qua reclame nog nooit gezien
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik dacht trouwens dat Leo Driessen met pensioen is gegaan. Waarom hoor ik die vermoeiende man nu weer, in vredesnaam?
 

JMD

Well-known member
Nou PSV, nog eentje erbij. Volgende week kan ik de return niet zien, dus dan hoef ik me helemaal geen zorgen te maken...
 

JMD

Well-known member
Ik dacht trouwens dat Leo Driessen met pensioen is gegaan. Waarom hoor ik die vermoeiende man nu weer, in vredesnaam?
Ik vroeg me idd net hetzelfde af... En dat die in een weekend met tig live-duels nog een keer uit de mottenballen wordt gehaald, oke (dat gebeurt met Ten Napel ook), maar dit is het enige liveduel van vanavond dat in NL wordt uitgezonden
 

Jacco

Well-known member
Alleraardigste actie van Saybari.

Als die Bakayoko ook nog eens zo'n Robben actie naar binnen kan afronden dan zou het helemaal een topper worden
 

JMD

Well-known member
Als die Bakayoko ook nog eens zo'n Robben actie naar binnen kan afronden dan zou het helemaal een topper worden
Dat dus. En hij mist nog net de scherpte om altijd in schietpositie te komen. Van Robben wist uiteindelijk ook iedereen wat die ging doen en toch lukte het hem altijd. Bij Bakayoko weet iedereen dat ook, maar is dan nog net iets te makkelijk te verdedigen...

Ai, Vertessen erin. De 2e verzwakking.
 

JMD

Well-known member
PSV valt weer ver terug de laatste minuten...

Voor rust was het soms echt goed, na rust is het gewoon zwak eigenlijk wat PSV laat zien op een kwartier na.
 
Bovenaan