Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
PAssing is na rust ook vaak belabberd... Veel minder vaak de wisselpass ook dan voor rust,
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 4-1
Mooi qua resultaat, voor rust dikke voldoende, na rust matig.
Verdediging verdient de aandacht (goh)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is daar mis aan?
Robben was, mits fit, één van de beste spelers van de wereld. Bakayoko is een aardig dravertje. Enthousiast ventje wel en hij is best rap. Maar in elke topcompetitie wordt die jongen elke wedstrijd onder het gras gestopt.
En mijn conclusie was dat hij er nog lang niet is. Dat mag toch? Want dat is wel het niveau waar je naar moet streven als buitenspeler.
Je conclusie zou moeten zijn dat hij daar bij lange na nooit in de buurt komt. Je zou wel met wat meer respect mogen praten over één van je absolute clubiconen.
 

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd PSV'ers! De return kunnen jullie achterover leunend kijken. Staat een prima team, alleen even wachten hoe het gaat tegen een sterkere ploeg.
 

Jacco

Well-known member
Bakyoko is nog niet 30.
Hij doet hele leuke dingen totdat hij zelf moet schieten. Bij het eerste doelpunt kwam het Bakyoko maar wat goed uit dat hij zelf niet hoefde te schieten.
Niet erg; het fameuze Robben schot kwam volgens mij ook pas met de jaren
 

gevegt

Well-known member
Robben was, mits fit, één van de beste spelers van de wereld. Bakayoko is een aardig dravertje. Enthousiast ventje wel en hij is best rap. Maar in elke topcompetitie wordt die jongen elke wedstrijd onder het gras gestopt.

Je conclusie zou moeten zijn dat hij daar bij lange na nooit in de buurt komt. Je zou wel met wat meer respect mogen praten over één van je absolute clubiconen.
Robben was op die leeftijd niet veel een andere speler.
Je vergelijking mbt tot zijn carrière slaat natuurlijk nergens op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Robben was op die leeftijd niet veel een andere speler.
Je vergelijking mbt tot zijn carrière slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben er niet over begonnen he. Ik vind elke vergelijking tussen Bakayoko en Robben een belediging voor Robben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat kan, maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt.
Hoe goed was Robben op die leeftijd?
Erg goed. Reisde op zijn 20e af naar Manchester voor een onderhoud met Alex Ferguson, die hem graag naar Manchester United wilde halen. Uiteindelijk stak Roman Abramovich daar hoogstpersoonlijk een stokje voor, door hem voor een flink bedrag naar Chelsea te halen.
 

Maasveld

Well-known member
Je conclusie zou moeten zijn dat hij daar bij lange na nooit in de buurt komt. Je zou wel met wat meer respect mogen praten over één van je absolute clubiconen.
Robben één van de absolute clubiconen van PSV noemen, het moet niet gekker worden hier.
 

gevegt

Well-known member
Erg goed. Reisde op zijn 20e af naar Manchester voor een onderhoud met Alex Ferguson, die hem graag naar Manchester United wilde halen. Uiteindelijk stak Roman Abramovich daar hoogstpersoonlijk een stokje voor, door hem voor een flink bedrag naar Chelsea te halen.
Dat zelfde willen nu meerdere clubs met hem doen.
 
Bovenaan