Ons Europees voetbaltopic

Batigoal

Well-known member
Die was net zo onzichtbaar als dat Wijnaldum vroeger bij het Nederlands elftal was.
Alleen vroeger?

Voor een speler van zijn statuur mag Götze wel meer brengen in dit soort wedstrijden. Dat hij verbaal niet zo aanwezig is, is prima. Maar voetballend zou juist hij PSV in zo'n wedstrijd meer aan de hand moeten nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wijnaldum heeft een dominante fase in Oranje bekend onder Koeman. Inmiddels is hij regelmatig weer Gini het spookje.
 

ALenstra

Well-known member
Graz verliest weer. Psv nu 3e, en met de onderlinge duels nog uit voor de boeg lijkt het een lastige zaak te worden.

Graz dus op 4 punten, dat zit dus wel goed voor plek 3. Dat wordt na de winterstop dus conference league
Wel een afschuwelijke blunder van de keeper van Sturm Graz.
 

Batigoal

Well-known member
Kom kom, een moeizaam duel met een sneaky overwinning in de laatste minuut moet toch wel lukken vanavond?
 

stc

Well-known member
Mwene staat in de basis samen met Guti. Van Ginkel op de bank. Dus vanavond wordt het 10x niks en gaan zwaar Verliezen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Kom kom, een moeizaam duel met een sneaky overwinning in de laatste minuut moet toch wel lukken vanavond?
Tegen Monaco? No way. Alles onder de 3-0 verliezen is meegenomen.

Gelukkig hoef ik het gepruts niet te zien, heb een voorlichtingsavond 2e Fase op mijn school.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen Monaco? No way. Alles onder de 3-0 verliezen is meegenomen.

Gelukkig hoef ik het gepruts niet te zien, heb een voorlichtingsavond 2e Fase op mijn school.

Nu nog? Die is toch al zo’n twintig jaar geleden ingevoerd?
 

erka

Well-known member
Niet best inderdaad. Maar als het zo doorgaat zou PSV toch wel een puntje moeten halen. Monaco is ook helemaal niks.
 
Bovenaan