Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Het is al weken hetzelfde liedje, we maken de kansen niet af, de eindpass is te zwak en de bank is zwakker dan verwacht, dan kom je in Europa in de problemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Behoorlijk ja. Alleen gebrek aan kwaliteit voorin om echt tot grote kansen te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Behoorlijk ja. Alleen gebrek aan kwaliteit voorin om echt tot grote kansen te komen.
Ik denk dat gotze af en toe gillend gek wordt van de onkunde voor hem… foute passes, foute aannames, elke keer alles door het centrum…
 

JMD

Well-known member
Graz verliest weer. Psv nu 3e, en met de onderlinge duels nog uit voor de boeg lijkt het een lastige zaak te worden.

Graz dus op 4 punten, dat zit dus wel goed voor plek 3. Dat wordt na de winterstop dus conference league
 

De Groene Scout

Well-known member
Die grote kansen heb ik eigenlijk niet gezien; wel een hand vol kansjes.
Wel veel kwaliteitsgebrek daar voorin, de ene is alleen maar druk met zijn tegenstander en de ander kan alleen maar hard lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, dat lijkt het maximale te zijn. Wel erg als je ziet hoe dichtbij jullie bij CL waren en hoe goed jullie in het begin van het seizoen waren. Relatief pech met loting gehad, maar dit is toch wel teleurstellend.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat gotze af en toe gillend gek wordt van de onkunde voor hem… foute passes, foute aannames, elke keer alles door het centrum…

Die was net zo onzichtbaar als dat Wijnaldum vroeger bij het Nederlands elftal was.
 

stc

Well-known member
PSV heeft gewoon terecht verloren. PSV speelde wederom weer slecht. Kunnen niet beter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan