Ons Europees voetbaltopic

Batigoal

Well-known member
Geen gemakkelijke opgave die dekselse Grieken! Die lieten in de Champions League toch wat leuke dingen zien.
 

JMD

Well-known member
OVer 2,5 uur gaat PSV voor het eerst in 5 seizoenen Europees spelen na de winterstop. Gaat het voor het eerst in 8 jaar dan een ronde overleven?

Ik heb geen idee wat ik van Piraeus moet vinden, puur op de feiten gericht staan ze (ruim) op kop in Griekenland. Dat is (op vorig seizoen na) ook eigenlijk wel hun standaard positie daar, zijn heel vaak kampioen geworden de laatste jaren. Götze is in ieder geval meegenomen naar Griekenland.

PSV heeft een grote historie tegen Griekse ploegen, het speelde al tegen PAOK, AEK en Panathinaikos, maar nog nooit tegen Olympiacos.

Hups PSV!
 

Abubakari

Well-known member
Zal wel einde Europees avontuur worden. Maar ik wacht de analyse van stc wel even af. Zou zomaar kunnen dat Olympiakos op elke positie een betere speler heeft staan en dan wordt het uiteraard lastig.
 

stc

Well-known member
Opstelling
Mvogo; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Rosario, Sangaré; Götze, Thomas; Malen, Zahavi
Reserves
Unnerstall, Delanghe, Baumgartl, Fein, Van Ginkel, Guti, Mauro, Piroe, Vertessen

Gotze is terug in de basis.
 

stc

Well-known member
Zal wel einde Europees avontuur worden. Maar ik wacht de analyse van stc wel even af. Zou zomaar kunnen dat Olympiakos op elke positie een betere speler heeft staan en dan wordt het uiteraard lastig.

Gotze is terug in de basis. Dan spelen ze iets beter. Misschien dat Bruma PSV pijn gaat doen.
 

JMD

Well-known member
Als de verslaggever al weet dat die Grieken ijzersterk zijn in dode spelmomenten, hoe kan het dat je dat als team dan blijkbaar niet weet....


(overigens verrassend dat het weer eens Rosario was die de man misliep)...
 
Bovenaan