Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
En nog 4-0. Volgens mij zo ongeveer de grootste PSV-overwinning in Europa van de laatste jaren.

We gaan eindigen met 12 punten in de groep, dat is echt lang geleden...
2 weken terug zag het er na 20 minuten in het duel tegen PAOK er veel slechter uit...
 

JMD

Well-known member
PAOK - Granada 0-0, dus PSV groepswinnaar. En zo valt het 2 duels op rij allemaal de goede kant op.
 

stc

Well-known member
Wat vonden jullie van de tweede helft?


Goed gespeeld door PSV, maar Omonia was ook wel erg slecht...

Het gaat nu om de komende 4 duels tot de 'winterstop', en die moeten allemaal gewonnen worden.

PSV is overeind gebleven tegen een zwakke tegenstander. Voorts heeft Hendrix een redelijke wedstrijd gespeeld.
Voorts gaat het mij meer om dat de 3 competitiewedstrijden gewonnen worden. De beker tegen de Graafschap is voor mij een bijzaak.
 

gevegt

Well-known member
Tegen De Graafschap kan iedereen verliezen...
Voorts gaan we dit jaar echt niet meer verliezen.

Jorrit was weer eens de beste!
 

JMD

Well-known member
Voorts gaat het mij meer om dat de 3 competitiewedstrijden gewonnen worden. De beker tegen de Graafschap is voor mij een bijzaak.
Een prijs is een prijs. En ja, ik word ook liever kampioen dan dat ik de beker win, maar toch moet je als PSV zijnde ook eens iets aan de bekerresultaten gaan doen, de laatste jaren eruit tegen o.a. NAC, RKC, Sparta, dat moet beter.
 

stc

Well-known member
Een prijs is een prijs. En ja, ik word ook liever kampioen dan dat ik de beker win, maar toch moet je als PSV zijnde ook eens iets aan de bekerresultaten gaan doen, de laatste jaren eruit tegen o.a. NAC, RKC, Sparta, dat moet beter.

Ik denk eerlijk gezegd dat Schmidt tegen de Graafschap weer spelers gaat sparen zoals gisteren. Dus Hendrix, Piroe, Fein, Viergever en Baumgartl mits niet geblesseerd/ziek zullen deze wedstrijd spelen.
Het is zaak dat de competitiewedstrijden tot en met de winterstop gewonnen worden, om zo de derde plaats te consolideren.
 
Bovenaan