Ons Europees voetbaltopic

gevegt

Well-known member
Eigenlijk bijna het hele elftal kon mij wel bekoren, behalve Zahavi. Ben wel benieuwd of een van Ginkel zich wel in het elftal gaat spelen gezien de wedstrijd van gisteren.
Als die omhaal er in was gegaan, was Zahavi de held geweest.
Gapko was de beste van het hele veld.
Wat van Ginkel betreft, als hij fit is past hij er prima in.
 

stc

Well-known member
Als die omhaal er in was gegaan, was Zahavi de held geweest.
Gapko was de beste van het hele veld.
Wat van Ginkel betreft, als hij fit is past hij er prima in.

Als van Ginkel erin komt, wie moet er dan uit volgens jou? Rosario?
 

stc

Well-known member
Dat lijkt me wel.

Dat denk ik ook.

Als PSV de volgende elf uiteindelijk kan opstellen hoeft PSV voor niemand bang te zijn en veel kunnen gaan winnen.

Mvogo; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Sangare, van Ginkel, Gotze; Madueke, Malen, Gapko
 

gevegt

Well-known member
Dat denk ik ook.

Als PSV de volgende elf uiteindelijk kan opstellen hoeft PSV voor niemand bang te zijn en veel kunnen gaan winnen.

Mvogo; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Sangare, van Ginkel, Gotze; Madueke, Malen, Gapko
Eerlijk = eerlijk, ik vind het niet alleen een verassende opstelling maar ook een hele goede! (y)
 

stc

Well-known member
Nu PSV geplaatst is voor de volgende ronde, zou ik als Schmidt veel basisspelers rust geven. Ik denk dan aan de volgende opstelling, mits iedereen fit is.

Unnerstall; Sambo, Baumgartl, Viergever, Vos; Adrian Fein, Hendrix, Ryan Thomas, Ihattaren; Piroe en Ledezma
 

gevegt

Well-known member
Opstelling PSV:
Mvogo - Dumfries - Baumgartl - Viergever - Max - Rosario - Hendrix - Ihattaren - Ledezma - Malen - Piroe
 
  • Haha
Waarderingen: JFK
Bovenaan