Nou ja, Dumfries zal zelf wel hebben aangegeven dat het ging...Werkelijk niet te geloven dat ze Dumfries zolang lieten doorspelen.
Lul niet zo dom.Nou ja, Dumfries zal zelf wel hebben aangegeven dat het ging...
Want? Met een mogelijke hersenschudding moet je een speler tegen zichzelf in bescherming nemen. Bij elke andere blessure lijkt me dat de speler het zelf kan aangeven (behalve bij overduidelijke breuken ofzo)Lul niet zo dom.
Je kent Dumfries dus niet.Want? Met een mogelijke hersenschudding moet je een speler tegen zichzelf in bescherming nemen. Bij elke andere blessure lijkt me dat de speler het zelf kan aangeven (behalve bij overduidelijke breuken ofzo)
Niet persoonlijk nee... Jij wel?Je kent Dumfries dus niet.
Als je nu nog niet weet wat voor mentaliteit Dumfries heeft, houdt het op.Niet persoonlijk nee... Jij wel?
Dat wel ja. Maar goed, als hij het zelf aangeeft moet je naar een speler luisteren vind ik. Dumfries is oud en wijs genoeg om aan te geven of het gaat.Als je nu nog niet weet wat voor mentaliteit Dumfries heeft, houdt het op.
Geen enkele speler met zo'n mentaliteit doet dat.Dat wel ja. Maar goed, als hij het zelf aangeeft moet je naar een speler luisteren vind ik. Dumfries is oud en wijs genoeg om aan te geven of het gaat.