gevegt
Well-known member
Ik zie het nu, lijkt me mee te vallen.Ja, hij zat aardig onder het bloed... Leek wel 'koppen tegen elkaar'...
Ik zie het nu, lijkt me mee te vallen.Ja, hij zat aardig onder het bloed... Leek wel 'koppen tegen elkaar'...
Götze is er, dat is het belangrijkste. Die kan Baumgartl in zijn landstaal gewoon helemaal verrot schelden...Hopelijk is er ook een psycholoog aanwezig in de kleedkamer.
Hij speelt al een stuk minder slecht dan een half jaar geleden. Kun je nagaan.Die Sangaré kan niet zo heel goed voetballen he?
Nee, klopt. Maar in tegenstelling tot Rosario kan hij wel een bal afpakken. Het is wat Van Hooijdonk afgelopen zondag zei in Studio Voetbal, Sangaré moet in een team staan waar hij na het bal afpakken die bal direct kan inleveren bij betere spelers. Punt is alleen dat Sangaré naast Rosario staat, dus daar heb je niet veel aan.Die Sangaré kan niet zo heel goed voetballen he?
En ook niet zo zuinig ook, net als bij die 2e goal. Mvogo steeds kansloos.Vijf kijken elkaar aan en eentje uit Griekenland schiet um binnen....
Met kauwgom in je muil ziet het er allemaal nog triester uit ..Kan het zijn dat als Rosario geen kauwgom kauwt tijdens de wedstrijd, zijn hersens iets meer tijd overhouden om beter te spelen?
Klopt.Die Max kan ook echt niet verdedigen hè.