Oefenpotjes-topic

zwammy

Well-known member
Normaal gaan de oefenwedstrijden altijd top en hebben we een kut seizoen, dus prima om dat een keer andersom te doen.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax won zaterdag trouwens met 2-1 van de Rangers en volgens de berichten weten de spelers het spel van Farioli steeds beter uit te voeren. Dat belooft wat! Er moet meer uit de huidige spelersgroep zijn te halen dan vorig seizoen. Moet ook wel; want er is amper geld meer voor versterkingen en de paar goede spelers (Brobbey, Hato, Kaplan, Ramaj) die je hebt verkopen om weer nieuwe spelers te kopen vind ik ook niet de oplossing.
 

Abubakari

Well-known member
Je kunt ook Sosa, Sutalo, Wijndal, Tahirovic en Medic verkopen en daar wat beters voor terughalen. Ajaxspelers brengen altijd wel weer wat op. En Sutalo zou bijvoorbeeld bij Fiorentina (schijnen interesse te hebben) wel goed kunnen passen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik weet niet of ik heel vrolijk wordt van Rosario centraal achterin eerlijk gezegd. Maar inderdaad, er zal links en rechts wel wat geld gebeurd worden. Van den Boomen ligt goed in de markt en ook voor Akpom kun je vanuit Engeland vast aardig wat vangen.
 

Abubakari

Well-known member
Dat je spelers verkoopt betekent toch niet automatisch Rosario centraal achterin? Die überhaupt nog niet eens aangetrokken.
 

Batigoal

Well-known member
Dat je spelers verkoopt betekent toch niet automatisch Rosario centraal achterin? Die überhaupt nog niet eens aangetrokken.
Volgens de berichten wil Farioli hem graag als centrumverdediger hebben. Speelde daar ook een deel van zijn wedstrijden bij Nice vorig seizoen. Net als op rechtsback, maar daar maakt Gaeei volgens mij wel een prima indruk deze voorbereiding. Is ook het type dat veel energie erin legt, dus dat past wel bij Farioli zijn systeem denk ik.

Overigens hoeft Rosario van mij helemaal niet terug te komen, maar ik verwacht wel dat die komt uiteindelijk. Weghorst moet ik nog maar zien nu hij zich op het EK kennelijk in the picture heeft gespeeld.
 

Abubakari

Well-known member
Weghorst zit ik niet op te wachten. Brobbey is de eerste keus, zit Weghorst een beetje op de bank te mokken. Wat meer creativiteit op het middenveld zou mooier zijn.
En Rosario, daar gaat mijn hart ook niet echt sneller van kloppen.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax wint nu met 2-1 van Al-Wasl. Typisch gezapig potje in de voorbereiding. Baas doet het wel aardig deze voorbereiding. Dat jaartje NEC heeft hem wel goed gedaan.
 
Bovenaan