Oefenpotjes-topic

Forza AZ

Well-known member
AZ won vanmiddag met 6-1 van Nordsjaelland uit Denemarken. Er werd een wedstrijd van 3x 40 minuten gespeeld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen won met 0-10 van Steenwijkerwold, dus plek 13 lijkt wel safe
 

Batigoal

Well-known member
Ajax wint met 4-0 van Sint-Truiden. Goals van Hato, Banel, Forbs en Taylor. Was wel aardig bij vlagen, maar gaat ook nog hoop mis. Positief Hato, Fitz-Jim en Janse. Dat wordt er wel eentje. Jammer alleen dat het wéér een verdediger is. Lijkt wel alsof we alleen nog maar verdedigers opleiden. Wel geinig dat je Farioli zelfs in een oefenpotje tot in de 90e minuut hoort schreeuwen. Daar wordt je als speler gek van lijkt me.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ajax wint met 4-0 van Sint-Truiden. Goals van Hato, Banel, Forbs en Taylor. Was wel aardig bij vlagen, maar gaat ook nog hoop mis. Positief Hato, Fitz-Jim en Janse. Dat wordt er wel eentje. Jammer alleen dat het wéér een verdediger is. Lijkt wel alsof we alleen nog maar verdedigers opleiden. Wel geinig dat je Farioli zelfs in een oefenpotje tot in de 90e minuut hoort schreeuwen. Daar wordt je als speler gek van lijkt me.
Oei, daar schrik ik wel even van. Twente kwam niet verder dan 2-2 tegen de Belgen.
Dan zie ik in Ajax toch een serieuze kandidaat voor de titel en moet Twente nog maar zien of ze zich handhaven.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen won van KKD titelkandidaat Dordt (4-1!!!1!!1!!!!!), dus we eindigen nu zeker wel op P13 of hoger
 

erka

Well-known member
Jullie kunnnen allemaal wel inpakken want Groningen wint vandaag met 1-0 van Rot Weiss Erfurt.
 
Bovenaan