Abubakari
Well-known member
Korter: PSV bestaat niet meer in 2024.Dus kampioenen!!!
PEC Zwolle nog wel en SV Dalfsen ook.
Korter: PSV bestaat niet meer in 2024.Dus kampioenen!!!
Dat is langer.Korter: PSV bestaat niet meer in 2024.
PEC Zwolle nog wel en SV Dalfsen ook.
Hahaha. Nee, zoveel credits geef ik mezelf niet. Ik heb er in al die jaren al zo vaak naast gezeten, dat ik echt niet de illusie heb dat ik de Pieter Zwart van DVK ben. Maar ik vind het wel leuk om op een voetbalforum inhoudelijke voetbaldiscussies te voeren.Korter: Jamel doorziet Bosz tactiek en ziet na 1 potje de zwakke plekken al.
Je weet dat je dan niet op het goede adres bent heHahaha. Nee, zoveel credits geef ik mezelf niet. Ik heb er in al die jaren al zo vaak naast gezeten, dat ik echt niet de illusie heb dat ik de Pieter Zwart van DVK ben. Maar ik vind het wel leuk om op een voetbalforum inhoudelijke voetbaldiscussies te voeren.
Ongeslagen.Ajax kampioen dus?
Ik ben een tikje minder optimistisch.Ongeslagen.
Met twee gelijkspellen word je ook gewoon kampioen.Ik ben een tikje minder optimistisch.
Niet als de club waar twee keer gelijk tegen speelt voor de rest ook alles wint en een beter doelsaldo heeft.Met twee gelijkspellen word je ook gewoon kampioen.
Dat laatste is ook traditie, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.Niet als de club waar twee keer gelijk tegen speelt voor de rest ook alles wint en een beter doelsaldo heeft.
Ik snap wel dat je niet als een gek geld over de balk moet smijten, maar met de te verwachten inkomsten had je in elk geval de defensie al wat meer op orde kunnen hebben. Begrijp niks van dit beleid.
Nou ja, Feyenoord twee jaar op rij kampioen was voor het laatst in de 60s en PSV wordt nooit kampioen als ze de JCS winnen, dus Ajax zal dan wel kampioen worden. Al moet AZ dan natuurlijk wel veel blessures hebben, anders kun je het vergeten.