Southampton-AZ 0-1
63.Lahdo 0-1
Hopelijk verliezen we niet met 13-0.Ajax is degradatiekandidaat nummer 1, dat lijkt me wel duidelijk.
Moet je voor de zekerheid even een andere keeper dan Rulli opstellen.Hopelijk verliezen we niet met 13-0.
Gaat nog lastig genoeg worden als ik @Batigoal mag geloven.Hopelijk verliezen we niet met 13-0.
Doe niet zo stom.Gaat nog lastig genoeg worden als ik @Batigoal mag geloven.
Het elftal wat gister op het veld stond, speelt wel degelijk rechterrijtje. Alleen is dat natuurlijk zonder Alvarez, Berghuis, Kudus en een aantal versterkingen.Doe niet zo stom.
Kennelijk mag je hier niet aangeven dat Ajax er momenteel slecht voor staat. Dat betekent niet direct rechterrijtje ofzo, maar het is raar om te verwachten dat je gewoon om de titel gaat meedoen, terwijl we na een slecht jaar waarin je met moeite 3e wordt er alleen maar slechter op geworden zijn voorlopig.
Als je er al aan twijfelt of er van twee degradatiekandidaten gewonnen kan worden dan lijkt met het rechterrijtje wel het hoogst haalbare.Doe niet zo stom.
Kennelijk mag je hier niet aangeven dat Ajax er momenteel slecht voor staat. Dat betekent niet direct rechterrijtje ofzo, maar het is raar om te verwachten dat je gewoon om de titel gaat meedoen, terwijl we na een slecht jaar waarin je met moeite 3e wordt er alleen maar slechter op geworden zijn voorlopig.
Misschien omdat die 2 wedstrijden al binnen een paar weken zijn en de nieuwe spelers voorlopig er nog niet zijn, laat staan dat ze al geïntegreerd zijn in het team? Het huidige Ajax staat er niet best voor, maar wie weet komen er nog wat spelers bij zodat in de loop van het seizoen wel een prima ingespeeld team is. Maar dat betekent wel dat de start moeizaam zal zijn als je de voorbereiding ziet.Als je er al aan twijfelt of er van twee degradatiekandidaten gewonnen kan worden dan lijkt met het rechterrijtje wel het hoogst haalbare.
Hoe staan Heracles en Excelsior ervoor?Misschien omdat die 2 wedstrijden al binnen een paar weken zijn en de nieuwe spelers voorlopig er nog niet zijn, laat staan dat ze al geïntegreerd zijn in het team? Het huidige Ajax staat er niet best voor, maar wie weet komen er nog wat spelers bij zodat in de loop van het seizoen wel een prima ingespeeld team is. Maar dat betekent wel dat de start moeizaam zal zijn als je de voorbereiding ziet.
Hoe staan Heracles en Excelsior ervoor?