Nederland Topic

Bestaat niet meer

Well-known member
Hockeyvrouwen in kwartfinale tegen Groot-Brittanie, daar won het in december nog met 8-0 en 5-1 van, maar sindsdien hebben ze dat goede niveau ook niet meer gehaald.
 

de waan

Well-known member
En ook wat Bosch zegt: "ja, ik lette even niet op"... En dat bij een sport als judo. Dat kan gewoon niet.
Bosch was af en toe te fanatiek, maar als de judoka's ook maar 10% van haar fanatisme erbij hadden gehad was het zoveel beter gegaan.
Ik heb Bosch eens in het echt ontmoet bij zo'n cursus met blabla over de overeenkomsten tussen sport en het bedrijfsleven. Wat een aura en uitstraling heeft zij, echt indrukwekkend.

Hoorde haar dit gisteren al zeggen op de radio, prima teksten.
 

JMD

Well-known member
Ik heb Bosch eens in het echt ontmoet bij zo'n cursus met blabla over de overeenkomsten tussen sport en het bedrijfsleven. Wat een aura en uitstraling heeft zij, echt indrukwekkend.

Hoorde haar dit gisteren al zeggen op de radio, prima teksten.
Jep. Heb je wel eens de 'Meer dan Goud' aflevering met haar gezien? Echt een aanrader!
 

zwammy

Well-known member
Welkom terug JMD! Laat je niet gek maken door die gekke Feyenoorders. NAC en PSV gewoon 1 en 2 dit jaar 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Totaal leeggevaren

Die NL-co-commentator met nog 350m: 'die Duitser wordt moe'.... Vervolgens vaart die nog even verder weg van het hele veld en zakt Van Dòrp juist weg.

Brons! Knap!
 

erka

Well-known member
Brons! Chapeau Van Dorp! Heel goed!

Zeidler na drie keer wereldkampioen dan eindelijk ook Olympisch Kampioen. Dat is dan toch ook wel mooi.
 

JMD

Well-known member
Dressuurteam 4e na 1 combinatie, kans op een medaille lijkt klein, Denemarken, GB en Duitsland zijn veel te sterk
 
Bovenaan