JMD
Well-known member
Wordt laatste in zijn serie. Die gaat flink zakken.Taam zwak op discus bij de tienkamp
Wordt laatste in zijn serie. Die gaat flink zakken.Taam zwak op discus bij de tienkamp
Ik heb Bosch eens in het echt ontmoet bij zo'n cursus met blabla over de overeenkomsten tussen sport en het bedrijfsleven. Wat een aura en uitstraling heeft zij, echt indrukwekkend.En ook wat Bosch zegt: "ja, ik lette even niet op"... En dat bij een sport als judo. Dat kan gewoon niet.
Bosch was af en toe te fanatiek, maar als de judoka's ook maar 10% van haar fanatisme erbij hadden gehad was het zoveel beter gegaan.
Jep. Heb je wel eens de 'Meer dan Goud' aflevering met haar gezien? Echt een aanrader!Ik heb Bosch eens in het echt ontmoet bij zo'n cursus met blabla over de overeenkomsten tussen sport en het bedrijfsleven. Wat een aura en uitstraling heeft zij, echt indrukwekkend.
Hoorde haar dit gisteren al zeggen op de radio, prima teksten.
Zonde, te veel voor goud gegaan en daardoor zilver verloren?Van Dorp lijkt zich op zilver te moeten richten
Is dat judo-interview nog ergens terug te zien? Ik kan het nergens vinden.
Ik vind het eigenlijk wel een goed interview van die Gijs. Komt eerlijk en sympathiek over.Judobaas mist goede samenwerking: 'Ik heb het niet voor elkaar gekregen'
Gijs Ronnes, de directeur topsport van de Nederlandse judobond, is hard voor zichzelf na geflopte Olympische Spelen: "We moeten hard evalueren."nos.nl