JMD
Well-known member
O ja, en ik zie dat een andere Fransman zo te zien na 2x fout op 5.70 ook dat laat liggen en doorgaat naar 5.75.14, Duplantis 5.70 overgeslagen, die mag ook door op 5.75
O ja, en ik zie dat een andere Fransman zo te zien na 2x fout op 5.70 ook dat laat liggen en doorgaat naar 5.75.14, Duplantis 5.70 overgeslagen, die mag ook door op 5.75
Nou, nee. Wij hebben toevallig een AD die dat doet, Te Kloese. Die zegt structureel dat vragen over de opstellingen, speelwijze en spelers aan de trainer moeten worden gesteld. En ik vind dat juist fijn. Iedereen z'n eigen expertise en verantwoordelijkheid.
Het blijft bij 14 man op 5.75, daarmee moet Vloon of zelf over 5.75 of 2 uit het volgende rijtje moeten falen: Huang, Stecchi, Obiena, Kendricks, Collet, Lita Baehre en Duplantis.O ja, en ik zie dat een andere Fransman zo te zien na 2x fout op 5.70 ook dat laat liggen en doorgaat naar 5.75.
Ja, wij hebben geen TD. Dat dossier (voetbalzaken) ligt op het bureau van Te Kloese, haha.Ja een AD. Maar Ronnes is geen AD van de judobond maar directeur topsport (TD dus).
Maar goed, we worden het niet eens. Ik vond het maar een zwak verhaal.
Hup Van der Poel!
Bizar goed, veel PRs en dicht bij PR. Heel knap!Roosen gaat erg goed op de tienkamp
Soort knock out varen toch?We lijken toch te gaan begonnen met zeilen, de dames nu, daar hebben we geen deelnemers, maar de heren zo. Eerst kwartfinales
Klopt.Soort knock out varen toch?
De Fransman Collet er niet over, Vloon in finale3 man hebben nog 1 poging op 5.75, als 1 vd 3 het niet haalt is Vloon zeker van finale