Nederland Topic

erka

Well-known member
Nou, nee. Wij hebben toevallig een AD die dat doet, Te Kloese. Die zegt structureel dat vragen over de opstellingen, speelwijze en spelers aan de trainer moeten worden gesteld. En ik vind dat juist fijn. Iedereen z'n eigen expertise en verantwoordelijkheid.

Ja een AD. Maar Ronnes is geen AD van de judobond maar directeur topsport (TD dus).

Maar goed, we worden het niet eens. Ik vond het maar een zwak verhaal.

Hup Van der Poel!
 

Bestaat niet meer

Well-known member
O ja, en ik zie dat een andere Fransman zo te zien na 2x fout op 5.70 ook dat laat liggen en doorgaat naar 5.75.
Het blijft bij 14 man op 5.75, daarmee moet Vloon of zelf over 5.75 of 2 uit het volgende rijtje moeten falen: Huang, Stecchi, Obiena, Kendricks, Collet, Lita Baehre en Duplantis.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja een AD. Maar Ronnes is geen AD van de judobond maar directeur topsport (TD dus).

Maar goed, we worden het niet eens. Ik vond het maar een zwak verhaal.

Hup Van der Poel!
Ja, wij hebben geen TD. Dat dossier (voetbalzaken) ligt op het bureau van Te Kloese, haha.

Maar inderdaad, we gaan in rondjes praten. Maakt verder ook niet zoveel uit, want ik denk dat deze kerel bij de volgende Spelen niet meer de directeur topsport is.

Hups Van der Poel en hups Van Opzeeland!
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
De wegwedstrijd komt langs de wielerbaan, zo'n beetje rond deze tijd. De weg rond die baan werd om 8.00 afgesloten, dus alle baanwielrenners die wilden trainen moesten er voor 8 uur zijn... Waarom zet je 4 uur van tevoren al zo'n weg af?
 

JMD

Well-known member
We lijken toch te gaan begonnen met zeilen, de dames nu, daar hebben we geen deelnemers, maar de heren zo. Eerst kwartfinales
 

JMD

Well-known member
Soort knock out varen toch?
Klopt.

Men heeft 'gewone races' gevaren de hele week, daar is een top 10 van op gemaakt.

De nr 4 t/m 10 vecht nu in de kwartfinale om 2 plekken voor de 1/2 finale.
In de 1/2 finale komen de nrs 2 en 3 erbij, dus in totaal 4 boten. De beste 2 gaan naar de 1/2 finale
In de finale komt de nr 1 erbij en varen de 3 boten om de verdeling vand e medailles.

Valse starts zijn niet toegestaan, dan is het direct klaar.

Mijn hemel, wat gaat dit snel... Ze vliegen over het water
 
Bovenaan