erka
Well-known member
Niet helemaal mee eens. Er is geknokt voor wat ze waard zijn maar uiteindelijk missen ze ook kwaliteit.
Ik vind het resultaat teleurstellend, niet de instelling hoor. Die was wel goed.
Niet helemaal mee eens. Er is geknokt voor wat ze waard zijn maar uiteindelijk missen ze ook kwaliteit.
Ben benieuwd wat de Acht zo meteen kan. Goud lijkt haalbaar, maar een medaille zit er misschien in.
En ook wat Bosch zegt: "ja, ik lette even niet op"... En dat bij een sport als judo. Dat kan gewoon niet.Nou wat Grol zegt, dat kon iedereen wel zien. De meesten deden haast niks, namen geen enkel risico om de wedstrijd te winnen.
Mwah, die lijken nu toch echt weg te lopen, maar het gaat er goed uitzien voor een medaille.Weer zo'n spannende race tegen de Britten....
Ik ben hier wel blij mee, moet ik je eerlijk zeggen. Wij kunnen als ietwat te zware, bierdrinkende kalende mannen zonder conditie heel gemakkelijk onderuitgezakt vanaf de bank schreeuwen dat die sporters beter hun best kunnen doen. Maar het heeft natuurlijk veel meer impact als oud-topsporters met dergelijk commentaar komen.Judoka's sluiten Spelen af zonder medaille: 'Mis killersmentaliteit'
Voormalig judoka's Edith Bosch en Henk Grol en bondscoach Bas Meerveld blikken terug op de individuele onderdelen van het olympisch judotoernooi.nos.nl
Dodelijk die opmerkingen van Bosch en Grol...