Nederland Topic

erka

Well-known member
Nou wat Grol zegt, dat kon iedereen wel zien. De meesten deden haast niks, namen geen enkel risico om de wedstrijd te winnen.
 

JMD

Well-known member
Nou wat Grol zegt, dat kon iedereen wel zien. De meesten deden haast niks, namen geen enkel risico om de wedstrijd te winnen.
En ook wat Bosch zegt: "ja, ik lette even niet op"... En dat bij een sport als judo. Dat kan gewoon niet.
Bosch was af en toe te fanatiek, maar als de judoka's ook maar 10% van haar fanatisme erbij hadden gehad was het zoveel beter gegaan.
 

erka

Well-known member
Britten lopen nu uit helaas, maar goed dat was ook de verwachting. Medaille zou geweldig zijn.
 

JMD

Well-known member
Wat een kracht bij de Britten, ze roeien minder slagen/minuut maar nemen zienderogen afstand.
 

erka

Well-known member
Top hoor! Zilver! Was nog beetje bang dat de VS nog voorbij zou gaan maar niks aan t handje :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Dodelijk die opmerkingen van Bosch en Grol...
Ik ben hier wel blij mee, moet ik je eerlijk zeggen. Wij kunnen als ietwat te zware, bierdrinkende kalende mannen zonder conditie heel gemakkelijk onderuitgezakt vanaf de bank schreeuwen dat die sporters beter hun best kunnen doen. Maar het heeft natuurlijk veel meer impact als oud-topsporters met dergelijk commentaar komen.
 
Bovenaan