Nederland Topic

JMD

Well-known member
Erg transparant zijn die straffen niet.
Blijkbaar kun je een aanval van de tegenstander afslaan door op je knieën te zitten.
Als je dat te vaak doet krijg je straf, maar wat te vaak is dat lijkt te worden bepaald door het gemoed van de scheidsrechter.
Klopt, maar dat is ook met rollertjes wegens passief zijn

Is bv ook bij handbal, daar geeft de scheids op een gegeven moment aan dat er binnen een x aantal seconde geschoten moet worden. Maar dat zit dus niet vast aan een bepaalde tijd (zoals bij basketbal of waterpolo)
 

JMD

Well-known member
Over een paar minuten is het weer tijd voor mijn favoriete team op deze Spelen: de Nederlandse waterpolo dames. Ze nemen het op tegen China.
Ja, dat ga ik zo ook kijken, eerst even judo afkijken en een half oog op turnen.

En ik moet ook nog eten... ;)
 

JMD

Well-known member
4-1 voor China tegen NL, en deze zou makkelijker moeten zijn dan tegen Hongarije
 

erka

Well-known member
China verloor dit jaar op het WK met 18-5 van Spanje en met 23-3 van Griekenland.
Als Nederland dit verliest mogen ze naar huis lopen.
 

JFK

Well-known member
China verloor dit jaar op het WK met 18-5 van Spanje en met 23-3 van Griekenland.
Als Nederland dit verliest mogen ze naar huis lopen.
Welke route? Via Antwerpen of via Luik?
Ze mogen zich er alvast in verdiepen.
 

JMD

Well-known member
China verloor dit jaar op het WK met 18-5 van Spanje en met 23-3 van Griekenland.
Als Nederland dit verliest mogen ze naar huis lopen.
Gewoon onderschatting, kan niet anders. Netjes winnen van Hongarije en dan denken 'dat je dit wel even doet'. En dan zelfs na de snelle 2-0 en 4-1 nog niet wakker.
 

JMD

Well-known member
Zit nog evente kijken naar de uitslag kwalifcatie turnen dames van gisteren, maar ook daar missen we dus de teamfinale op 0,5 pt en Wevers mist de balkfinale op 34/1000...
 

erka

Well-known member
ff halve kracht inderdaad, liters onderschatting en lekker ruim verdedigen ja.

Nu Nederland normaal speelt zie je dat ze geen enkel probleem meer hebben.
 
Bovenaan