Nederland Topic

JMD

Well-known member
Heijnen won bij 4 van de 5 jury's ronde 1 en bij 5 van de 5 jury's ronde 2. Dat is dus klaar (behalve bij KO)

Eerland achter in set 3
 

JMD

Well-known member
Haase/Rojer wint!!! Mooi!

Chelsea Heijnen wint ook!

Eerland weer zwak begin set 3, maar knokt zicht terug, 9-9
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit wel echt te genieten van het duo Koolhof/Schuurs. Schuurs lijkt met wat meer vertrouwen dan vanmiddag te spelen. En Koolhof is gewoon een klasbak. Goeie energie zit er bij dat duo en ik heb al een aantal hele mooie punten gezien.
 

erka

Well-known member
Ik zit wel echt te genieten van het duo Koolhof/Schuurs. Schuurs lijkt met wat meer vertrouwen dan vanmiddag te spelen. En Koolhof is gewoon een klasbak. Goeie energie zit er bij dat duo en ik heb al een aantal hele mooie punten gezien.

Heb ook het idee dat Schuurs meer rust heeft met Koolhof dan met Rus.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb ook het idee dat Schuurs meer rust heeft met Koolhof dan met Rus.
Inderdaad ja. Deze wedstrijd is trouwens nog lang niet gewonnen. Lastige loting wel, tegen die twee top-10 spelers bij de singles. Maar dat doubles een ander spelletje is, blijkt ook wel weer.
 

JMD

Well-known member
Eerland van 3-1 achter in set 5 naar 8-3 voor. Wat een idiote partij is het, in elke set gaat het steeds heen en weer
 

JMD

Well-known member
Nederland maakt gelijk.

Ik kom echt ogen (en schermen) tekort joh vanavond.
Ik heb de radio aan, dat is echt ideaal, er gaat niks boven schakelen op de radio, dat kan zoveel sneller dan op TV.

Eerland wint set 5
 
Bovenaan