Nederland Topic

Reinoud

Well-known member
China verloor dit jaar op het WK met 18-5 van Spanje en met 23-3 van Griekenland.
Als Nederland dit verliest mogen ze naar huis lopen.
China laat niet het achterste van hun tong zien in een Olympisch jaar. Nederland draait het wel heel eenvoudig om. Verdedigend kennelijk wat uitgeprobeerd in de eerste helft.
 

erka

Well-known member
Nou, volgens mij maakte de Nederlandse Eurosport waterpolo commentator net ook een vrouwonvriendelijke opmerking. Iets met een lesbie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij Eurosport (HBO Max) zit Mick van den Bree als co-commentator. Hij is zelf waterpolo coach en doet het echt heel goed. Hij ziet de zaken (uiteraard) heel snel, legt het heel rustig uit, maar doet absoluut niet betweterig. Zegt ook een paar keer tegen die andere commentator van "joh ik ga niet op de stoel van de bondscoach zitten, laten we gewoon kijken hoe ze het op gaan lossen. Alle vertrouwen in", als antwoord op vragen als "wat zou jij nu doen?".

Duidde ook echt heel mooi welke verandering Nederland verdedigend aan heeft gebracht na rust en hoe ze daarmee de wedstrijd hebben omgedraaid. Was ook duidelijk te zien wat hij bedoelde. Ik vind dat echt heel fijn bij sporten waar ik zelf bijna nooit naar kijk.
 

erka

Well-known member
Bij Eurosport (HBO Max) zit Mick van den Bree als co-commentator. Hij is zelf waterpolo coach en doet het echt heel goed. Hij ziet de zaken (uiteraard) heel snel, legt het heel rustig uit, maar doet absoluut niet betweterig. Zegt ook een paar keer tegen die andere commentator van "joh ik ga niet op de stoel van de bondscoach zitten, laten we gewoon kijken hoe ze het op gaan lossen. Alle vertrouwen in", als antwoord op vragen als "wat zou jij nu doen?".

Duidde ook echt heel mooi welke verandering Nederland verdedigend aan heeft gebracht na rust en hoe ze daarmee de wedstrijd hebben omgedraaid. Was ook duidelijk te zien wat hij bedoelde. Ik vind dat echt heel fijn bij sporten waar ik zelf bijna nooit naar kijk.

Ja das die andere. De andere commentator (waar ik ook op doelde) verklapte nog even dat Mick van den Bree een stelletje is met een van de speelsters. Daar was Mick niet zo blij mee.

Verder knap omgedraaid na die waardeloze eerste helft, tweede helft wel niveau gehaald en dus ruim gewonnen!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja das die andere. De andere commentator (waar ik ook op doelde) verklapte nog even dat Mick van den Bree een stelletje is met een van de speelsters. Daar was Mick niet zo blij mee.

Verder knap omgedraaid na die waardeloze eerste helft, tweede helft wel niveau gehaald en dus ruim gewonnen!
Heb trouwens even terug zitten luisteren. Die commentator zijn geen 'lesbie', maar 'lefty'. Als in linkshandig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahaha, oh oke dan trek ik dat in. Klonk toch echt zo :ROFLMAO:
Als hij dat op dat moment had gezegd, dan zou ik cancellen niet eens zo raar vinden.

Commentator: "Van der Kraats scoort!"
Van den Bree: "dat was niet Van der Kraats, maar Van der Sloot. Van der Kraats met de assist".
Commantator: "Oh ja, zij is de lefty".

Zou wat zijn als hij daar dus "Oh ja, zij is die lesbie" had gezegd, hahahaha.
 
  • Haha
Waarderingen: erka

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schuurs/Koolhof ook begonnen
Als er bij het tennis een stuntje in zit van Nederland, dan zou ik zeggen dat het bij dit duo is. Maar als ik Schuur vandaag zag schutteren, vrees ik dat ook dit duo snel uitgeschakeld wordt.
 

JMD

Well-known member
Als er bij het tennis een stuntje in zit van Nederland, dan zou ik zeggen dat het bij dit duo is. Maar als ik Schuur vandaag zag schutteren, vrees ik dat ook dit duo snel uitgeschakeld wordt.
Dat plus dat er bij mixed maar 16 teams deelnemen en je bij winst vandaag dus direct al in de kwartfinale zit, dan ben je vrij snel in de buurt van een medaille.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is opeens effe spitsuur, want Britt Eerland gaat ook zo beginnen aan haar tafeltenniswedstrijd.
 
Bovenaan