Nederland Topic

JMD

Well-known member
49er 12e in race 6, liggen 10e na 6 races... Dan gaan medailles lastig worden.
49er FX 5e in race 6, liggen 2e na 6 races, maar met een straatlengte achterstand op de nummer 1.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap niet waar die tweede race bij de windsurfers opeens gebleven is. Zat die digitaal te volgen en Van Opzeeland lag bij het derde meetpunt op kop. Maar nu opeens staat die race al een hele tijd op 'delayed'.
 

JMD

Well-known member
Race 2 staat bij mij op interrupted (met de NL in het achterveld), ineens wind weggevallen? Kan ook bij die andere race gebeurd zijn. Dat ze dan de race herstarten?
 

Jacco

Well-known member
De judoregels zijn lastig te volgen voor een leek en voor de televisiecommentaar ook niet.
Je kunt de wedstrijd blijkbaar verliezen door een slechte aanval
 

JMD

Well-known member
De judoregels zijn lastig te volgen voor een leek en voor de televisiecommentaar ook niet.
Je kunt de wedstrijd blijkbaar verliezen door een slechte aanval
Het lijkt steeds meer om strafjes te gaan. "Vroeger" had je nog yuko's en koka's, nu alleen nog maar waza-ari en ippon, de rest is allemaal straffen.
 

Jacco

Well-known member
Erg transparant zijn die straffen niet.
Blijkbaar kun je een aanval van de tegenstander afslaan door op je knieën te zitten.
Als je dat te vaak doet krijg je straf, maar wat te vaak is dat lijkt te worden bepaald door het gemoed van de scheidsrechter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Over een paar minuten is het weer tijd voor mijn favoriete team op deze Spelen: de Nederlandse waterpolo dames. Ze nemen het op tegen China.
 
Bovenaan