Nederland Topic

JMD

Well-known member
Volg jij dit intensief? Meestal kijk ik enkel de medaille races met Nederlanders. Vind dit niet echt een TV sport.
Ik hou meer de uitslagen bij, en vind het mooi te zien hoe een race ineens compleet door elkaar gegooid kan worden. Misschien wel 1 van de meest onvoorspelbare onderdelen van de Spelen.
 

JMD

Well-known member
Slechte zeildag voorlopig.
Kan nog slechter: Luc van Opzeeland, de IQFoil-deelnemers wordt gediskwalificeerd bij de 1e race... En de NL deelneemster heeft ene penalty gekregen bij de IQ Foil en eindigt 9e maar krijgt straf...
 

JMD

Well-known member
Wennekes (IQ Foil dames) in race 2 voorlopig 12e.

49er in race 5 zevende geworden
 

JMD

Well-known member
En ook de dames in de 49erFX starten slecht...

Weet niet wat er in die medaillevoorspellingen van de 49ers en de IQFoils werd verwacht, maar voorlopig is het nog niet veel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En ook de dames in de 49erFX starten slecht...

Weet niet wat er in die medaillevoorspellingen van de 49ers en de IQFoils werd verwacht, maar voorlopig is het nog niet veel.
49er bij de mannen en vrouwen en de IQFoil bij de mannen zijn allen medaillekandidaten.
 

JMD

Well-known member
49er bij de mannen en vrouwen en de IQFoil bij de mannen zijn allen medaillekandidaten.
Dan doen ze het dus in het begin heel zwak. En van tevoren waren ze zo blij met Marseille (want daar trainen we al jaren...). De start is nog niet echt goed te noemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan doen ze het dus in het begin heel zwak. En van tevoren waren ze zo blij met Marseille (want daar trainen we al jaren...). De start is nog niet echt goed te noemen.
Dat is wel heel erg overdreven. De vrouwen in de 49'er hebben twee van de eerste vier races gewonnen. En de windsurfers hebben pas 1 race van de 20 erop zitten.
 

JMD

Well-known member
Dat is wel heel erg overdreven. De vrouwen in de 49'er hebben twee van de eerste vier races gewonnen. En de windsurfers hebben pas 1 race van de 20 erop zitten.
Ik bedoelde ook vandaag. Gisteren deden de dames het idd wel goed, de heren waren gisteren ook niet sterk
 

JMD

Well-known member
Tabeling zou al stoppen met badminton en Selena Piek geeft net aan om ook te stoppen.
 
Bovenaan