de waan
Well-known member
Ze is nu vast in de juiste mood.Nou, ga er dan gewoon voor!
Ze is nu vast in de juiste mood.Nou, ga er dan gewoon voor!
Dat weet je pas als je haar spreekt, wel eerst een foto natuurlijk.Ze is nu vast in de juiste mood.
Hier in Italië live gezien, en in samenvatting.Ze hebben het hier op TV herhaald in de samenvattingen van de dag. Niet vaak dat ze zoveel aandacht geven aan een gouden plak van een ander land, maar de commentatoren zijn lovend.
Ik op Lieke Klaver.Ik ben een beetje verliefd op Karolien geloof ik. Gelukkig is ze maar 24 jaar jonger dan ik, dus dat moet kunnen.
Hier hebben ze de race van Bol tot in detail geanalyseerd, vol met respect voor haar. Echt mooi om te zien.Hier in Italië live gezien, en in samenvatting.
Wij vallen voor dezelfde type vrouwen, zo blijkt. Vorige week al eens over Gaby. En ik vind Karolien ook echt in alle opzichten een fantastische vrouw.Ik ben een beetje verliefd op Karolien geloof ik. Gelukkig is ze maar 24 jaar jonger dan ik, dus dat moet kunnen.
Hele mooie dansjes hoor, Indian Rock. Vanavond een extra bakje haver.
Hmm, niet echt. Bij paarden val ik meer op types als Anky.Ook wel jouw type zeker.
Bij Anky moet ik altijd denken aan wat een collega ooit zei over een lln die helemaal gek was van paarden: 'je ziet bij paardenmeisjes dat die uiteindelijk vaak op paarden gaan lijken'...Hmm, niet echt. Bij paarden val ik meer op types als Anky.
Geef mij dan maar liever die Cathelijne Peeters.Wij vallen voor dezelfde type vrouwen, zo blijkt. Vorige week al eens over Gaby. En ik vind Karolien ook echt in alle opzichten een fantastische vrouw.
Ah jij valt op faalhazen.Geef mij dan maar liever die Cathelijne Peeters.