Nederland Topic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hier in Italië live gezien, en in samenvatting.
Hier hebben ze de race van Bol tot in detail geanalyseerd, vol met respect voor haar. Echt mooi om te zien.

Vanochtend even mijn VPN aan gegooid en het met Nederlands commentaar terug gekeken. Ook de reactie van Bonivacia gezien. Schitterend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben een beetje verliefd op Karolien geloof ik. Gelukkig is ze maar 24 jaar jonger dan ik, dus dat moet kunnen.
Wij vallen voor dezelfde type vrouwen, zo blijkt. Vorige week al eens over Gaby. En ik vind Karolien ook echt in alle opzichten een fantastische vrouw.

Ik ben maar 9 jaar ouder dan haar en ook slechts 6 centimeter korter, dus ik maak vast kans.
 

JMD

Well-known member
Hmm, niet echt. Bij paarden val ik meer op types als Anky.
Bij Anky moet ik altijd denken aan wat een collega ooit zei over een lln die helemaal gek was van paarden: 'je ziet bij paardenmeisjes dat die uiteindelijk vaak op paarden gaan lijken'... :)
 

JMD

Well-known member
De Deense die zo meteen als laatste moet is getrouwd met de dochter van Brian Laudrup.
 

JMD

Well-known member
Bol eenvoudig naar de volgende ronde. Peeters is nog steeds de tijdsnelste, de beste 3 tijdsnelsten gaan ook door naar de 1/2 finale
 

JMD

Well-known member
Toch mooi dat paardensport ook qua muziek steeds moderner wordt. Vroeger waren al die kürs op muziek op klassieke muziek. Nu hoor je bv Bittersweet Symphony.
 
Bovenaan