Daarmee staat Nederland nu al op 9 vierde plaatsen deze Spelen. Alleen in Rio (10x) en Tokio (11x) werd er vaker een vierde plaats behaald.Die Deense 5e, dus Van Liere wordt 4e... Op 0,5 pt van brons
Paardensport al 3x (dressuur individueel, dressuur team, springen team), wat was dan ook alweer de 4e?Daarmee staat Nederland nu al op 9 vierde plaatsen deze Spelen. Alleen in Rio (10x) en Tokio (11x) werd er vaker een vierde plaats behaald.
Niet gezien, maar wel indrukwekkend zeg!De Tsjechen zijn de wereldkampioen van 2023, hoor ik net. Dat maakt het nog indrukwekkender.
Ongeloof, lag 23e na 1 boei, 16e na de 2e, 6e na de 3e. 28 punten voor, want Rindom 15e..Bouwmeester wordt nog 3e in de 7e race, als ze zo doorgaat is ze morgen na race 9 al olympisch kampioen, laat staan de medal race
Och, wat ik ervan gezien heb was heel erg sterk. Ze slaan die anderen er allemaal af, let maar op. Boermans en de Groot zijn dikke medaillekandidaat.
Die gaat vandaag het goud pakken.Vos rijdt echt sterk... Rijdt heel makkelijk gaten dicht
Die is denk ik niet sterk genoeg als de sterkste concurrenten gaan demarreren op dat heuveltje.Ze gaan toch voor Wiebes
Rijdt in een dienende rol voor Wiebes en VolleringDie gaat vandaag het goud pakken.