Nederland Topic

erka

Well-known member
Ik denk gewoon dat ze alleen overblijft straks. Heel goed gevoel over. Maar goed, het is nog 15 km dus best ver.
 

JMD

Well-known member
Daar was dan eindelijk de mindere race van BOuwmeester, 11e. Dat is nu het schrapresultaat. Omdat Rindon ook 4e wordt (en Bouwmeester dat nu ook opneemt) blijft het gat 28 punten. Morgen nog 2 races en dan de medalrace. Als ze 19 punten voorstaat voor die race is ze zeker van goud mits ze de medal race finisht en geen DQ heeft.

ALs ik even snel reken betekent het dat 1 race winnen morgen al zeker goud is. Want als de andere race zeer zwak is, pakt ze het schrapresultaat op en verliest ze dan maximaal 10 punten, maar heeft ze al 1 punt minimaal gewonnen in die race die ze wint.
 

JMD

Well-known member
Alleen al om de namen hoop ik dat ze over blijven, Vas en Vos. Jammer dat Vis niet meedoet.
Is een beetje vergelijkbaar idd dat het jammer was dat Sane wegging bij Bayern, anders had je Sane, Kane en Mane gehad. :)
 

JMD

Well-known member
Alleen al om de namen hoop ik dat ze over blijven, Vas en Vos. Jammer dat Vis niet meedoet.
Ik stel voor dat we die oud-schaatssters van een jaar of 15 terug geleden mee laten doen :p

0-0 nog bij NL - Australië (hockey)
 

JMD

Well-known member
Die live tijdwaarneming slaat echt nergens op, ze hadden daar toch wel de ASO moeten vragen... Die doen dat echt beter, ;)
 

erka

Well-known member
Jezus, geven ze gouden medaille gewoon weg aan die Amerikaanse omdat Kopecky en Vos het elkaar niet gunnen.
 
Bovenaan