Nederland Topic

JMD

Well-known member
Die Kopecky ook idioot dom zeg.
Het blijft een Belgische natuurlijk... ;)

Knap gedaan van Faulkner, die had allang gezien dat Kopecky Vos alles wilde laten doen en snapte dat Vos ook niet Kopecky wilde helpen...

Haha, ze rijdt gewoon te ver door. Is weer eens wat anders.
 

JMD

Well-known member
Kopecky heeft die enorme achtervolging gedaan samen met Faulkner. Waarbij Faulkner meest op kop zat en Kopecky alleen maar profiteerde. En dan laat ze de winst zó glippen. Echt, zo ongelofelijk dom van Kopecky.
Precies, en vervolgens dacht Kopecky ook wel even Vos voor haar te kunnen laten werken...
 

Reinoud

Well-known member
Wat een verwijten hier zeg. Fantastisch sterke Amerikaanse met perfecte aanval. Vas leek het dicht te rijden en de andere twee wilde hun eigen kans niet weggooien. Heerlijke en typische wielrenfinale.
 

erka

Well-known member
Wat een verwijten hier zeg. Fantastisch sterke Amerikaanse met perfecte aanval. Vas leek het dicht te rijden en de andere twee wilde hun eigen kans niet weggooien. Heerlijke en typische wielrenfinale.

Die Amerikaanse heeft het geweldig gedaan inderdaad. Maar Kopecky en Vos gooien hier wel eea weg. Zegt Vos zelf net ook. Vos is bepaald niet blij.
 

erka

Well-known member
Ja sorry Reinout. Maar als je zoals Kopecky seconde voor seconde in een zetel naar de kopgroep wordt gereden door Faulkner en je doet dan niks meer, dat is toch echt ongelofelijk dom! Of niet dan? Vos had uiteraard ook geen zin om Kopecky naar plaats één te rijden, dat snap ik wel. Maar waarom doe je als Kopecky dan al die moeite? Ik begrijp daar helemaal niks van.
 

Sensini

Well-known member
Die Belgen hebben dat voor elk team he, zo'n debiele bijnaam.

Waarom noemen ze niet al hun teams "Rode Duivels"? Dat kan toch net zo goed.

'n Historisch overzicht.
In 1906 begonnen met voetbal: de Rode Duivels. In 1990 volgde basketbal met de Belgian Lions, twee sponsoren hadden 'n leeuw als logo:

Lijst van bijnamen voor Belgische nationale ploegen:
 

Reinoud

Well-known member
Toch zie ik liever dit dan Kung die altijd fiets en ook altijd verliest. Slim is het niet, maar je kan door zelf het gat dicht te rijden en het lukt niet ook overal naast grijpen.
 

erka

Well-known member
Toch zie ik liever dit dan Kung die altijd fiets en ook altijd verliest. Slim is het niet, maar je kan door zelf het gat dicht te rijden en het lukt niet ook overal naast grijpen.

Het was een prachtige finale hoor. Dat zeker. Maar ik begrijp gewoon niet dat zij zoveel moeite doet om bij Vos en Vas te komen en zich dan zo laat verrassen. Daar moet je dan toch over nagedacht hebben de hele tijd dat je in het wiel van Faulkner zat?

Na ja, mooi dat Faulkner wint, dat was in elk geval dik verdiend :)
En mooie medaille voor Vos!

Op naar t hockey!
 
Bovenaan