Net boven het NR. Maar de top is veel ver wegKlopt. Dit is gewoon top. In de breedte gewoon niet goed genoeg voor medailles tegenwoordig.
Moet wel de grootste uitslag van dit toernooi zijn.
1/2 finale!
Amerikanen konden niet rouleren. Scheelt echt heel veel.21-6! Wow 3x3 wat een veegpartij. Schot viel nu ook goed.
Er is vanavond eerst een tussenronde. Nr 1 en 2 zeker van 1/2 finale, 3 t/m 6 spelen om de laatste 2 plekkenPrima overwinning tegen drie Amerikanen. Fijn dat de twee punters goed liepen. Halve finale Servie Letland en wij naw nogmaals tegen Litouwen.
I know, maar dit is wel mijn verwachtingEr is vanavond eerst een tussenronde. Nr 1 en 2 zeker van 1/2 finale, 3 t/m 6 spelen om de laatste 2 plekken
Hoe Belgisch wil je het hebben?Kopecky heeft ook gereageerd: zij wilde niet winnen, alleen beslist geen 4e worden. Sja...
Klopt. Dit is gewoon top. In de breedte gewoon niet goed genoeg voor medailles tegenwoordig.
Penalty PSV nu
Ik zat net te denken: wat zit Erka nou te posten in het JCS-topic, blijk ik de spookrijder te zijn.Off topic!
Ik snap best dat je af en toe wat te klagen hebt als speler over een beslissing, maar hoe kan je (met een VAR achter de hand) hier nou over klagen als keeper, je raakt zijn been. Tuurlijk doe je dit niet expres, maar je bent gewoon te laat.
Heb 2 tabbladen open staan met DVK...Off topic! Hallo JMD, wel opletten he.