Bestaat niet meer
Well-known member
Litouwen wint 21-15 en is morgen tegenstander NL in halve finale 3x3 basketbal
In groepsfase werd daar 19-18 nipt van gewonnen
Kralinger kan weer rustig slapen.Vd Velde/Immers eruit
Ja, 4e in landenwedstrijd. Is vaak alles of niets...En daar zijn we goed in ?
BouwmeesterGoud/zilver/brons precies benoemen vind ik lastig, dat hangt van zoveel zaken af.
O ja, die natuurlijk ook nog...Bouwmeester
Goud/zilver/brons precies benoemen vind ik lastig, dat hangt van zoveel zaken af.
Maar Hassan 2/3 medailles
Bol een medaille
4x400 dames een medaille
Nog een verdwaalde medaille atletiek?
Hockeysters, waterpolodames, handbaldames, hockeyheren schat ik in op 2 medailles
3x3 basketballers medaille
En dan een hoop bij baanwielrennen
Dan zijn er nog een aantal onderdelen waar je misschien wel kansmaakt op wat (triatlon estafette, marathonzwemmen, paardspringen)
Dus ik denk nog een medaille of 15.
Lastig, maar zeker niet onmogelijk. Vond die wedstrijd in de groepsfase spannender dan eigenlijk had gemoeten, omdat Nederland de Litouwers door eigen slordigheden een beetje terug in de wedstrijd hielpen. Met die persoonlijke aanvallende fout van Worthy de Jong op het allerlaatst als meest sprekende voorbeeld. Dus met iets meer discipline is Nederland wel de favoriet, denk ik.Litouwen wint 21-15 en is morgen tegenstander NL in halve finale 3x3 basketbal
Inderdaad. Sterker nog: het zou me tegenvallen als het niet gebeurt. Bouwmeester is redelijk goed op weg richting goud, Hockeydames zijn topfavoriet, baanwielrennen moet minimaal 1 gouden medaille toch mogelijk zijn (meer is echt niet uitgesloten), en Hassan minimaal 1x goud is toch ook niet zo onlogisch.Ok. Dan lijkt het niet ondenkbaar dat Nederland qua goud Tokyo evenaart.
Absoluut favoriet. Servie heeft het heel zwaar met Frankrijk. Toch zie ik hem er wel uitslepenLastig, maar zeker niet onmogelijk. Vond die wedstrijd in de groepsfase spannender dan eigenlijk had gemoeten, omdat Nederland de Litouwers door eigen slordigheden een beetje terug in de wedstrijd hielpen. Met die persoonlijke aanvallende fout van Worthy de Jong op het allerlaatst als meest sprekende voorbeeld. Dus met iets meer discipline is Nederland wel de favoriet, denk ik.
Van Klinken en Schilder bij het gooien met dingen, zou daar ook niet iets mogelijk zijn?O ja, die natuurlijk ook nog...
Servie er dus uit tegen FrankrijkAbsoluut favoriet. Servie heeft het heel zwaar met Frankrijk. Toch zie ik hem er wel uitslepen
Ja, verassend. Vond de Serven ook niet heel sterk.Servie er dus uit tegen Frankrijk
En die vrouwen die zeven dingen tegelijk doen zijn ook wel goed, vooral Anouk Vetter.Van Klinken en Schilder bij het gooien met dingen, zou daar ook niet iets mogelijk zijn?
Mané 😉Is een beetje vergelijkbaar idd dat het jammer was dat Sane wegging bij Bayern, anders had je Sane, Kane en Mane gehad.
Schijnen heel veel sporters geklaagd te hebben om zijn deelname. En vonden dat men niet voldoende deed om hem weg te houden bij kinder athleten.Kralinger kan weer rustig slapen.