Nederland Topic

JMD

Well-known member
Niet al te veel spannende onderdelen vandaag overdag.
ALle medaille-evenementen volgen elkaar mooi op vandaag: triatlon, nu schieten, dan badminton (bronzen finale gaat helaas niet door vanwege de blessure van die Spaanse), dan turnen, daarna badminton heren, weer schieten en kayak cross. Gisteren zat ik met 7 evenementen aan op schermen, allemaal medaille-evenementen. :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet al te veel spannende onderdelen vandaag overdag.
Inderdaad, overdag is het vrij rustig, met vooral wat kwalificatierondes en dan wel de beachvolleyballers in de knock-out fase. Vanavond gaat het echter weer helemaal los, met diverse atletiek finales en vooral de ontknoping bij het 3x3 toernooi.
 

JMD

Well-known member
Inderdaad, overdag is het vrij rustig, met vooral wat kwalificatierondes en dan wel de beachvolleyballers in de knock-out fase. Vanavond gaat het echter weer helemaal los, met diverse atletiek finales en vooral de ontknoping bij het 3x3 toernooi.
En het baanwielrennen, ook altijd spectaculair
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Weet je waar ik nu net achter kom? Dat Erka het dus over de NOS had, inderdaad. Daar had ik overheen gelezen, het is immers nog vroeg. Ik kijk dus op HBO Max, maar die commentator is net zo irritant en zegt net zo vaak Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma. :ROFLMAO:
Wie?
 

JMD

Well-known member
Praasterink 15e na haar 1e sprong met nog 2 springsters te gaan. Top 18 gaat naar de 1/2 finale. Nog 4 sprongen
 

JMD

Well-known member
Praasterink 15e na haar 1e sprong met nog 2 springsters te gaan. Top 18 gaat naar de 1/2 finale. Nog 4 sprongen
Overigens: echt een aanrader een keer naar een torenspringwedstrijd te gaan. Ik ben in Eindhoven in 2008 naar het EK geweest en je weet hoe hoog die toren is, maar als je dan die springsters dat ziet doen, echt fantastisch. Ook de doodse stilte voor een sprong, totaal andere stilte dan bv bij een tenniswedstrijd of een hardloopwedstrijd bij de start. Meer een: ik hoop dat dit goed gaat stilte.

16e dus, de sprong van de Noordkoreaanse ging niet echt goed
 
Bovenaan