Nederland Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor Nederland lijkt het kleine kansje op een medaille nu al verkeken, omdat Koopman vals leek te starten.
 

JMD

Well-known member
De Spanjaard ligt op kop maar zijn transistor lijkt niet te werken...

De Brit verloor zijn swimcap en moest dus terug, anders krijg je een penalty
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat een eventuele straf al tijdens de race bekend wordt gemaakt en niet pas na afloop, toch?
Ja, want die moet je direct inlossen. De Portugees moest al 15 sec wachten bij de wisseling.

Spanje heeft ook een penalty staan zie ik



Jeetje, wat is het weer druk zo langs het hele traject.
 

JMD

Well-known member
Spanje al 2 penalty's


Wat slim gezwommen daar, bij die oversteek gewoon te ver 'naar links' zwemmen wetende dat je door de stroming toch wordt teruggeduwd
 

JMD

Well-known member
ALs je die stroming zo ziet ben ik echt benieuwd hoe het marathonzwemmen van de week gaat.
 

erka

Well-known member
Het aantal keren dat de commentator op de NOS Kingma heeft gezegd is al hoger dan destijds met Mollema in de Tour.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het aantal keren dat de commentator op de NOS Kingma heeft gezegd is al hoger dan destijds met Mollema in de Tour.
En waar is Groenewegen? Groenewegen zit daar op links en gaat zo naar voren worden gebracht. Het is team Alpecin op kop maar Groenewegen komt opzetten. Daar is de lead-out, laatste kilometer.. Groenewegen zit daar heel goed. Daar wordt de sprint ingezet. Daar komt Groenewegen! Groenewegen, Groenewegen.... En ik denk dat Groenewegen zesde of zevende wordt daar. De winst is voor Jasper Philipsen.
 

erka

Well-known member
Kingma moet de schade beperken, dat is de opdracht
Kingma verliest wat terrein
Kingma vecht zich terug, dat is knap hoor
Kinga ligt op de 11e plek
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, die zit het niet mee...


Jongens, kijken jullie nou nog steeds op de NOS? ;)
Weet je waar ik nu net achter kom? Dat Erka het dus over de NOS had, inderdaad. Daar had ik overheen gelezen, het is immers nog vroeg. Ik kijk dus op HBO Max, maar die commentator is net zo irritant en zegt net zo vaak Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma. :ROFLMAO:
 

erka

Well-known member
Weet je waar ik nu net achter kom? Dat Erka het dus over de NOS had, inderdaad. Daar had ik overheen gelezen, het is immers nog vroeg. Ik kijk dus op HBO Max, maar die commentator is net zo irritant en zegt net zo vaak Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma. :ROFLMAO:

Ja ik keek op NOS want op Eurosport was nog Herbert Kool met zijn ochtendprogramma en HBO Max had ik nog niet aan :ROFLMAO:
 

JMD

Well-known member
Weet je waar ik nu net achter kom? Dat Erka het dus over de NOS had, inderdaad. Daar had ik overheen gelezen, het is immers nog vroeg. Ik kijk dus op HBO Max, maar die commentator is net zo irritant en zegt net zo vaak Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma, Maya Kingma. :ROFLMAO:
Er is ook de BBC... :p
 

erka

Well-known member
Die mannen zwemmen trouwens makkelijk tegen de stroming in, denk dat het vooral met de vrouwen lastig is.
 
Bovenaan