We zullen zien.Rijdt in een dienende rol voor Wiebes en Vollering
Valpartij, en een flinke
We zullen zien.Rijdt in een dienende rol voor Wiebes en Vollering
Valpartij, en een flinke
Wel minder druk dan gisteren, maar toch heel indrukwekkend idd.Wat een mensen weer zeg. Ongelofelijk.
Alleen Vos idd voor nL voorop. Dat is wel balenVeel NL achter die val zo te zien
Jep... Gunstige ontwikkeling voor haar (en Team GB) dat 2 NLsen achter de valpartij zaten.Kopecky gaat denk ik lachend winnen
Die heeft zowel Wiebes als Vollering rechtstreeks uit het wiel gereden op dat klimmetje. Al het hele jaar is er maar eentje die met Kopecky kan wedijveren op dit soort parcours: Vos.Kopecky gaat denk ik lachend winnen
Kopecky zat zelf ook achter de valpartij. Die zat bij Wiebes en Vollering zat daar een seconde of 15 voor. Alleen is Kopecky in haar eentje teruggereden naar het groepje met Vos.Jep... Gunstige ontwikkeling voor haar (en Team GB) dat 2 NLsen achter de valpartij zaten.
Eens. Maar voor die valpartijen moest ze wel een aantal keer flink een gat dichtrijden.Vos niet uitvlakken hoor. Zoveel ervaring.
De rest moet maar naar Kopecky kijken, zoals Kopecky constant bij Vos deed.Dit scenario is perfect!
Negeerde je nou expres mijn vorige bericht dat Kopecky ook achter de valpartij zat en wegreed bij Wiebes en Vollering? Die heeft gewoon een jas uitgedaan en kan niet overal op gaan reageren. Ik weet niet hoe vaak je naar vrouwenwielrennen kijkt, maar Kopecky laf noemen is echt, op z'n zachtst gezegd, nogal ver van de waarheid.De rest moet maar naar Kopecky kijken, zoals Kopecky constant bij Vos deed.
Nee, niet bewust genegeerd en ja, ik kijk zat vrouwenwielrennen. Maar ook Vos heeft voor die valpartijen echt een aantal keren ook een flink gat dichtgereden (conform de tactiek van dat moment dat Vos zou moeten reageren nadat Van Dijk 'op was') dus ook echt een jas uitgedaan.Negeerde je nou expres mijn vorige bericht dat Kopecky ook achter de valpartij zat en wegreed bij Wiebes en Vollering? Die heeft gewoon een jas uitgedaan en kan niet overal op gaan reageren. Ik weet niet hoe vaak je naar vrouwenwielrennen kijkt, maar Kopecky laf noemen is echt, op z'n zachtst gezegd, nogal ver van de waarheid.