Nederland Topic

JMD

Well-known member
Wegman uitgeschakeld in de kayak cross, zat in een ijzersterke serie met de Australische Fox en de Spaanse Chourrault
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep... Gunstige ontwikkeling voor haar (en Team GB) dat 2 NLsen achter de valpartij zaten.
Kopecky zat zelf ook achter de valpartij. Die zat bij Wiebes en Vollering zat daar een seconde of 15 voor. Alleen is Kopecky in haar eentje teruggereden naar het groepje met Vos.
 

JMD

Well-known member
En ook Teunissen eruit bij kayak cross. Jammer, want dat zijn wel van die onderdelen waar je een stuntje kan doen en een medaille halen
 

JMD

Well-known member
Kopecky doet helemaal niks en laat Vos alles doen. Nu zijn ze dan ook weg, laat dit drietal maar wegblijven, loon van de angst voor Kopecky
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De rest moet maar naar Kopecky kijken, zoals Kopecky constant bij Vos deed.
Negeerde je nou expres mijn vorige bericht dat Kopecky ook achter de valpartij zat en wegreed bij Wiebes en Vollering? Die heeft gewoon een jas uitgedaan en kan niet overal op gaan reageren. Ik weet niet hoe vaak je naar vrouwenwielrennen kijkt, maar Kopecky laf noemen is echt, op z'n zachtst gezegd, nogal ver van de waarheid.
 

JMD

Well-known member
Negeerde je nou expres mijn vorige bericht dat Kopecky ook achter de valpartij zat en wegreed bij Wiebes en Vollering? Die heeft gewoon een jas uitgedaan en kan niet overal op gaan reageren. Ik weet niet hoe vaak je naar vrouwenwielrennen kijkt, maar Kopecky laf noemen is echt, op z'n zachtst gezegd, nogal ver van de waarheid.
Nee, niet bewust genegeerd en ja, ik kijk zat vrouwenwielrennen. Maar ook Vos heeft voor die valpartijen echt een aantal keren ook een flink gat dichtgereden (conform de tactiek van dat moment dat Vos zou moeten reageren nadat Van Dijk 'op was') dus ook echt een jas uitgedaan.

Gunstig dat Vas ook meerijdt, medaille is natuurlijk gegarandeerd als dit tweetal wegblijft. Ze maar zoals gisteren Madouas ook meereed met Evenepoel.
 
Bovenaan