erka
Well-known member
Toussaint bovend e minuut... Tsja.. Dan wordt het lastig
Dit wordt natuurlijk ook geen medaille. Niet goed genoeg voor.
Toussaint bovend e minuut... Tsja.. Dan wordt het lastig
Toch lijkt het me dat je er in het zwembad meer last van hebt, als je voor ligt geef je golven voor de mensen achter je. Dus met mannen starten lijkt me het gunstigstWat een chaos zou dat geven op de atletiekbaan...
Jep. We hadden dit onderdeel in 2000 en 2004 moeten hebben...Dit wordt natuurlijk ook geen medaille. Niet goed genoeg voor.
Ze hebben het hier op TV herhaald in de samenvattingen van de dag. Niet vaak dat ze zoveel aandacht geven aan een gouden plak van een ander land, maar de commentatoren zijn lovend.Ik heb de 4x400 even terug gekeken, maar het was nog altijd spannend
en als ze winnen van nr.5 van de wereld dan komen Boermans en De Groot de nrs.2 of nrs.3 van de wereld tegen in kwartfinale. Dus medaille is voor die 2 ook heel ver weg.Boermans/De Groot hebben dan geen mazzel zeg, winnen de groep, staan 4e van de wereld en kom je direct de nummer 5 tegen
Vd Velde/Immers moeten overigens tegen het koppel dat won van de nummer 5 van de wreeld in de groep
Dat sowieso. Daarom ben ik ook teruggekomen.Als je veel over groepsdynamica wil leren, is dit mooie forum de ultieme plek.
Zo'n docu met afwisselend de atletiekploeg en judoploeg die ook op Papendal traint...[...]
Hoop dat er ooit een mooie docu over uitgebracht wordt wat die mensen daar de afgelopen jaren met elkaar op Papendal hebben gedaan en wie ervoor heeft gezorgd dat dit zo'n sterk team is geworden.
Dan hoef je eigenlijk alleen maar mijn altijd verbindende posts te lezen en klaar ben je.Dat sowieso. Daarom ben ik ook teruggekomen.
Echt een pech wat ze dan krijgen, de nrs 2 t/m 5 in 1 kwart...en als ze winnen van nr.5 van de wereld dan komen Boermans en De Groot de nrs.2 of nrs.3 van de wereld tegen in kwartfinale. Dus medaille is voor die 2 ook heel ver weg.
Echt een pech wat ze dan krijgen, de nrs 2 t/m 5 in 1 kwart...
En als Vd Velde/Immers winnen komen ze de nr 1 tegen
Schema beachvolleybal en posities wereldranglijst:
Kwart 1: 15, LL, 11, 6
Kwart 2: 9, 8, 1, 12
Kwart 3: 3, 2, 5, 4
Kwart 4: 10, 17, LL, 7
LL = lucky loser