Jef400
Well-known member
Open sollicitatie uit Veghel.Zelfde geldt voor jou
Voor de rest: Sorry voor mogelijk admingedrag
Open sollicitatie uit Veghel.Zelfde geldt voor jou
Voor de rest: Sorry voor mogelijk admingedrag
Nee hoor. Daar strijden ze voor 2 plekken ipv 1 in de Tweede DivisieDit kan niet. De finales voor een plek in de vierde divisie zijn pas op 18 juni.
Ze hebben het nu aangepast. De halve competitie is op 22, 25 en 29 juni.Dit kan niet. De finales voor een plek in de vierde divisie zijn pas op 18 juni.
Helemaal prima dus. Zouden ze vaker moeten doen.We gaan weer lekker lang door dit jaar. Die laatste wedstrijd is iets meer dan 7 weken voor de competitiestart.
Ik vond Kampong beduidend beter de eerste helft. Be Quick 1887 zo nu en dan erg slordig achterin en zelf amper wat gecreëerd. In de tweede helft al snel 3-0, waarna Be Quick even wat sterker was en ook de 3-1 scoorde (randje buitenspel?) maar na de 4-1 (kopbal uit een hoekschop) was het wel voorbij.Geen moeilijk potje voor @SC Heerenveen. Kampong en Be Quick schelen niet zo heel veel van elkaar maar bij Kampong valt net alles wat beter
Ik ben benieuwd of de KNVB de opzet voor volgend seizoen gaat aanpassen, zodat ze dit gedoe kunnen voorkomen.Barendrecht uit de nacompetitie. SteDoCo gaat er in
Want? Als de regels zo zijn dan kunnen ze er nu toch niks aan doen?Korte conclusie; wat hebben ze er voor zichzelf een bende van gemaakt.
Klopt! Zaterdag om 18:00 uur ben ik er bij in Utrecht als ASR 1, met Jansen en Janssen langs de lijn dus. Mooie aanstelling!Hercules en GVVV hebben overigens besloten hun 1/2 finale 2x op zaterdag te spelen, dus komende zaterdag bij Hercules, de week erna in Veenendaal
Ik ben het eigenlijk 100% eens met deze reactie. Zelf het boetekleed aantrekken, maar toch ook wijzen op dat zaken niet kloppen.Barendrecht is wel zo "sportief" om niet in beroep te gaan.
BVV BARENDRECHT ONDANKS DUBBELE MORAAL NIET IN BEROEP TEGEN SANCTIE
De tuchtcommissie van de KNVB heeft BVV Barendrecht 4 winstpunten in mindering opgelegd voor de gebeurtenissen rondom de wedstrijd Barendrecht – GVVV. De cl ...www.bvvbarendrecht.nl
Waarom?Onterecht dat Sparta Nijkerk nu de dupe is geworden.
Beetje 'omdenken': mooi dat SteDoCo nu als de nummer 3 in de eindstand de nacompetitie in gaat.Onterecht dat Sparta Nijkerk nu de dupe is geworden.