Nacompetitie topamateurs

bqandy

Well-known member
OFC uit Oostzaan, dat naar de derde divisie degradeerde, heeft de zondagafdeling opgeheven. Ben benieuwd wat de KNVB daar mee gaat doen. Oneven aantal in één van de derde divisies? Of extra promotieplek?
 

JMD

Well-known member
De KNVB kennende zullen ze vanuit de 4e divisie zondag 1 extra team laten promoveren en vervolgens ook uit de 1e klassen zondag en uit de 2e klassen zondag enz.
Dat zou niet meer dan terecht zijn. Zaterdag wordt al genoeg bevoordeeld door de KNVB.
 

JMD

Well-known member
Je moet oppassen, je bent een ziekelijke dwang achtervolger
Tuurlijk joh. Geloof het zelf. Ik post hier al dagenlang, sterker nog, ik ben dit topic gestart...
Alleen reageer ik op onzin, als je dat niet aanstaat moet je geen onzin posten. Oorzaak en gevolg.
 

JMD

Well-known member
GVVV inmiddels 2-0 voor tegen Groene Ster, dus de Veenendalers naar de 1/2 finale.

Smitshoek staat 1-2 voor bij VVOG, tenzij VVOG net als vorig jaar een mirakel in deze ronde uit de doos tovert degraderen de Harderwijkers. ODIN staat 0-2 voor bij Swift, ook de Heemskerkers dus zo goed als zeker van de finaleronde.
 

JMD

Well-known member
VVOG op 2-2... Maar goed, zo krankjorum als vorig jaar tegen Eemdijk zal het nooit meer worden, toen stond VVOG 10 minuten voor tijd 0-2 achter tegen Eemdijk (na 1-1 bij Eemdijk in het heenduel) en Eemdijk was veel beter. Uit het niets werd het 1-2, maar Eemdijk leek te winnen. Tot het in de 91e minuut 2-2 werd en even later nog 3-2... Heerlijk duel om te zien toen. Achter mij zat het bestuur van Eemdijk, die zaten (terecht) bij 0-2 al te spreken over tegen wie ze zouden spelen in de volgende ronde en wat de betere optie was om tegen te spelen. 1 bestuurder zei nog: als het 1-2 wordt, wordt het nog gek... Die kreeg gelijk.
 

JMD

Well-known member
VVOG Harderwijk 2 Smitshoek * 4
Capelle * 4 AZSV 1
Excelsior'31 1 SC Genemuiden * 1
AVV Swift 0 ODIN'59 * 4

Beide herkansers er dus direct uit
Smitshoek - ODIN'59 en Capelle - Genemuiden de finales.
Opvallend, zowel de herkansers als 1 hoogstgeëindigde ploeg er direct uit.
Dus Capelle begint uit bij Genemuiden en Smitshoek begint bij ODIN
 

JMD

Well-known member
En GVVV wint met 4-0 van Groene Ster en is dus ook door. ZIj moeten voor bijna 100% zeker tegen Hercules, eerste duel bij Hercules dan
 

JMD

Well-known member
Hercules inmiddels 0-2 voor aan de Westmaat.
Veel doelpunten in Noordwijkerhout, na een minuut of 50 staat het 3-2 voor Voetbalvereniging Sint Bavo
 
Bovenaan