Nacompetitie topamateurs

de waan

Well-known member
Het zou mij niet verbazen als de KNVB beslist om te besluiten dat TEC een bye krijgt.
Dat lijkt me ede enige logische en praktisch haalbare optie.

Hoe lullig ook voor Sparta, maar die zijn formeel geen partij in deze kwestie. En omdat de puntaftrek pas na de competitie is gegeven gaat de plek ook niet met terugwerkende kracht naar het ambitieuze Stedoco.
 

Joost

Well-known member
Want? Dat zou dan alsnog weer oneerlijk zijn naar Sparta Nijkerk imo.

Denk overigens wel dat ze qua planning in de problemen gaan komen, dus dat zou de enige reden kunnen zijn voor de bye. Want nu zou de nacompetitie klaar zijn op 17 juni, dat schuift dan op.
Sparta Nijkerk en SteDoCo hebben zelf niet gewonnen en hebben daardoor Barendrecht in deze positie kunnen laten komen.
Op sportieve gronden hebben ook zij geen recht op de nacompetitie.

Een uitslag corrigeren is gewoonweg geen optie, die 3-4 blijft staan.

Dan kom je uiteindelijk uit op de in mijn ogen beste optie die overblijft, zeker ook gezien het programma, en dat is niemand mee laten doen.

Mijn persoonlijke voorkeur heeft het overigens om Barendrecht alsnog mee te laten doen.
 

de waan

Well-known member
Nog maar even de uitslagen van vanavond:
Be Quick 1887 - Kampong 0-0
AWC - RKAVV 0-0
HBS - JOS Watergraafsmeer 2-2
Juliana'31 - Baronie 1-0

Alles ligt nog volledig open dus.
 

Abubakari

Well-known member
Ik was er, nou dan weet je het wel. Na een uurtje weg gegaan (concertplannen) anders was het ook nog 0-1 geworden. Ik kan niet anders zeggen dan wat een saaie wedstrijd weer. Boring Be Quick.

64793ae964c9f-IMG_4700.JPG
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Zijn volgende week de nacompetitiewedstrijden weer op dezelfde dag als deze week? In de oorspronkelijke planning stond namelijk Derde Divisie Zaterdag / Vierde Divisie op 31 mei, maar die werd dus op dinsdag gespeeld
 

JMD

Well-known member
Zijn volgende week de nacompetitiewedstrijden weer op dezelfde dag als deze week? In de oorspronkelijke planning stond namelijk Derde Divisie Zaterdag / Vierde Divisie op 31 mei, maar die werd dus op dinsdag gespeeld
Nee hoor, in de planning die ik gezien heb van de KNVB-site stond altijd al dat dinsdag 3e/4e zat, woensdag 2e/3e en donderdag 3e/4e zon is. (net als de vorige seizoenen waarin nacompetitie gespeeld werd).
Dus ja, volgende week ook weer volgens dit stramien.
 

Fregge

Well-known member
De uitspraak inzake de tuchtzaak is maandag om 22:00.

Op 7 en 10 juni speelt TEC tegen degene die aangewezen wordt die nacompetitie gaat spelen
Op 14 en 17 juni speelt de winnaar van die wedstrijd tegen de winnaar van DOVO - VVSB
Op 21 en 24 juni is de finale van de Play Offs
 

Joost

Well-known member
Onbegrijpelijk dat ze dit nog over het weekend heen tillen en pas zo laat uitspraak doen.
 

Fregge

Well-known member
Het is de KNVB. Denk jij dat ze het makkelijk gaan doen als het ook ontzettend moeilijk kan?
 

Fregge

Well-known member
Onbegrijpelijk dat ze dit nog over het weekend heen tillen en pas zo laat uitspraak doen.
Aanvulling nog: Ze doen het 'expres' op maandagavond, want de clubs mogen 4 werkdagen beslissen of ze in beroep gaan of niet. Je kunt eigenlijk invullen dat er een ploeg op vrijdagmiddag nog in beroep gaat
 
Bovenaan